GÃ¥ til innhold

Hvilken foundation og pudder bruker du? 💄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koster disse prøve boksene noe?

Anonymous poster hash: 04a25...237

Ja, de koster vel 10-15 kr.

Anonymous poster hash: f579a...f88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke egentlig med grønt i man skal bruke for å dekke rødfargen? Rødt og grønt er jo komplementærfarger.

Gult og blått er komplementærfarger, så gult kan dekke over blå ringer.

Anonymous poster hash: 702a1...0e1

Jeg tenker man risikerer et Orange skjær hvis man dekker rødt med gult.

Anonymous poster hash: edf54...e81

Skrevet

Har nesten alltid små sår og noen kviseliknende greier i ansiktet, men tviler på at det blir bedre av å dekke det til. Bruker med andre ord aldri noe som dekker i fjeset.

Anonymous poster hash: 9650a...00a

flott å høre folk uten kunnskap prate om slik, om man finner en riktig farget krem til sin hudtype gjør ikke dette huden værre, Den kan til og med bidra til at hudproblemene blir bedre samtidig som man føler seg vel.

syns selv det er flott med damer som ikke bruker noe, bruker selv veldig lite sminke, ikke fordi jeg er naturlig vakker, hahah kun fordi jeg er lat.

synes åersonlig Dermalogicas sheer tint dekker ok, den gir glød og næring til huden, uten at porene blir tilstoppet.

de som har mer å dekke vil jeg anbefale jane iredal sin BB cream med litt pudder over, den inneholder også næringstoffer som reparerr huden mens den er på.

men uansett hva man velger å bruke av sminke, så er det viktigste man gjør å rense huden godt og tilføye den fuktighet, evt en behandling som går direkte på problemet.

viktig å velge en god krem å å ha under selve fargen, fr er man tørr, er det ingenting som blir pent, flasset foundation er det verste som finnes.

men finnes mange enkle løsninger, for oss som er late, med problemhud, ta kontakt med en hudpleiesalong å få dem til å legge på deg, ta deg en runde med sminken, så kjenner du om du kjennes ok ut, eller om det ser og føles ut som en maske, noe det ikke skal,

viktig å prøve sminken før man kjøper, ellers blir det mye bomkjøp.

kjøpt to forskjellige pudder å ha over eks, lys til vinteren og mørkere til sommer.

Anonymous poster hash: 4aab6...e91

Skrevet

Hver sin smak, jeg er veldig selvbevisst, og synes det er veldig ugreit å gå rundt med "lysende" kviser, småsår og arr i en alder av 35, men det er jo min personlige greie. Men fikk inntrykk av at HI ønsket å dekke til også. Dekkstiften jeg bruker inneholder salisylsyre, så her blir det bedre av å dekkes til.

Hva slags dekkstift er det?

Anonymous poster hash: fde04...07a

Skrevet

Hva er minerals? krem eller pudder? dekker det pigmentflekker?

Anonymous poster hash: 292ba...660
Skrevet

Skrevet

Jeg har minerals pudder, vet ikke om det dekker pigmentflekker, det tviler jeg litt på

Anonymous poster hash: fde04...07a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...