Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Er det noen her som bruker en foundation som dekker mye? Har du hatt/har problemer med acne eventuelt arr? Hva fungerer best for deg? Og hvordan påfører du foundationen i ansiktet, eventuelt hvilken koster liker du best? Anonymous poster hash: 04a25...237
Ylva og Mathilde Skrevet 20. mars 2016 #2 Skrevet 20. mars 2016 Bruker Eucerin dekkstift på arr/akne, og Fedora mineralpudder over. Det selges ikke lenger, så når jeg går tom må jeg kjøpe Jane Iredale mineralpudder, som er det samme. Veldig fornøyd, dekker alt aim skal dekkes uten å se ut som en maske.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #3 Skrevet 20. mars 2016 Er foundation og pudder noe en voksen kvinne MÅ bruke? Anonymous poster hash: 9650a...00a
Ylva og Mathilde Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Er foundation og pudder noe en voksen kvinne MÅ bruke? Anonymous poster hash: 9650a...00a Nei, har man en fin hud er det vel overflødig? Men for sånne som meg (og kanskje HI) som er plaget med akne i voksen alder, er det kjekt at det finnes noe som kan skjule det. Det er ganske tøft, rett og slett, å aldri ha en hud som er presentabel.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Bruker Eucerin dekkstift på arr/akne, og Fedora mineralpudder over. Det selges ikke lenger, så når jeg går tom må jeg kjøpe Jane Iredale mineralpudder, som er det samme. Veldig fornøyd, dekker alt aim skal dekkes uten å se ut som en maske. Signerer denne. Jane Iredale kan anbefales. Supert mineralpudder som ser naturlig ut. Anonymous poster hash: 4e339...004
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 Jeg har ikke problemhud, men bruker foundation for å få en jevnere hudtone. Bruker Clinique Even better sin, og har brukt den i sikkert ti år😏 Anonymous poster hash: 29694...29d
Love my kidz Skrevet 20. mars 2016 #7 Skrevet 20. mars 2016 Jeg bruker ikke foundation, men pudder som kamuflerer fra Isadora. Den heter Camouflage Anti redness. Finner i flere nyanser. Den dekker nok synes jeg.
tante grusom master of law Skrevet 20. mars 2016 #8 Skrevet 20. mars 2016 Jeg bruker bare minerals. Dekker supert og ser naturlig ut. Absolutt det beste.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #9 Skrevet 20. mars 2016 Jeg bruker og bare minerals Anonymous poster hash: fde04...07a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #10 Skrevet 20. mars 2016 Jeg har rød hud og en del sprengte blodkar i kinnene. Jeg bruker Bare minerals, en foundation med litt gultone for å kompensere for det røde. Under bruker jeg primer og over bruker jeg mineral vail som fikserer foundation. Anonymous poster hash: 5ef38...8ae
*piami* Skrevet 20. mars 2016 #11 Skrevet 20. mars 2016 Jeg bruker Babor foundation og Clinique pudder. Veldig fornøyd, spesielt med Babor. Brukt i mange år:)
It's all about me Skrevet 20. mars 2016 #12 Skrevet 20. mars 2016 Bruker Eucerin dekkstift på arr/akne, og Fedora mineralpudder over. Det selges ikke lenger, så når jeg går tom må jeg kjøpe Jane Iredale mineralpudder, som er det samme. Veldig fornøyd, dekker alt aim skal dekkes uten å se ut som en maske. Signerer denne. Jane Iredale kan anbefales. Supert mineralpudder som ser naturlig ut. Anonymous poster hash: 4e339...004 Hvor får man kjøpt disse to og hva ligger de på i pris?
Ylva og Mathilde Skrevet 20. mars 2016 #13 Skrevet 20. mars 2016 Bruker Eucerin dekkstift på arr/akne, og Fedora mineralpudder over. Det selges ikke lenger, så når jeg går tom må jeg kjøpe Jane Iredale mineralpudder, som er det samme. Veldig fornøyd, dekker alt aim skal dekkes uten å se ut som en maske.Signerer denne. Jane Iredale kan anbefales. Supert mineralpudder som ser naturlig ut. Anonymous poster hash: 4e339...004 Hvor får man kjøpt disse to og hva ligger de på i pris? Jeg kjøpte Fedora på apotek, Jane Iredale forhandles av samme firma som omsetter Dermalogica i Norge, så vil tro hudpleiere som har det, men så klart på nett også.
megmegmeg Skrevet 20. mars 2016 #14 Skrevet 20. mars 2016 Dior sin flytende foundation. Bruker cc pudder fra lumene. 😊 Dekker godt! Har aldri hatt problemhud i mitt liv, så har vært heldig👍🏻😊men bruker heller ikke sminke daglig.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #15 Skrevet 20. mars 2016 Bruker bare minerals og makeup mekka sin, bare minerals sin dekker hakket bedre, men mtp prisen hos makeup mekka er den verdt pengene. Anonymous poster hash: edf54...e81
Myliten Skrevet 20. mars 2016 #16 Skrevet 20. mars 2016 Este lauder double wear, smashbox primer, div conturing fra YSL
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #17 Skrevet 20. mars 2016 Handler på www.tikei.no Mineralpudder. Godt utvalg, snill mot huden og rimelig. Veldig rask levering!! Kostene derfra er også meget gode. Jeg bruker concealer og foundation. Concealer finnes i grønn for å tine ned rødt, gult for å tone ned ringer under øynene og i de vanlige hudtonene. Du kan også bruke primer og sånn finish-pudder for bedre dekkevne og lengre hold. All sminke jeg har prøvd derfra har vært super. Rouge, bronzer, øyenskygge, lipgloss og lebestiftene kan anbefales på det varmeste. Du får også bestilt prøvebokser slik at du kan prøve deg litt frem med farger før du bestiller større bokser. Anonymous poster hash: f579a...f88
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #18 Skrevet 20. mars 2016 Har lyst til å prøvre Jane Iredale, men er usikker på farge. Er det noen som vet hvilken farge i Jane Iredale som tilsvarer Fairly Light i Bare Minerals (løst mineralpudder)? Anonymous poster hash: f3017...02d
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #19 Skrevet 20. mars 2016 Bruker MaryKay foundation, MaryKay har mineralpudder også, men det har jeg ikke testet Anonymous poster hash: 14b9b...1a8
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #20 Skrevet 20. mars 2016 Prøv å finn et produkt som ikke er dyretestet også så gjør dere en god gjerning samtidig. Sjekk ut appen "dyretestet" som gjør det lett å finne produkter som ikke er testet på dyr. Anonymous poster hash: 16afa...b57
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #21 Skrevet 20. mars 2016 Mac sin fundation. Magisk god. Anonymous poster hash: ee71b...71f
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #22 Skrevet 20. mars 2016 Er foundation og pudder noe en voksen kvinne MÅ bruke? Anonymous poster hash: 9650a...00a Nei, har man en fin hud er det vel overflødig? Men for sånne som meg (og kanskje HI) som er plaget med akne i voksen alder, er det kjekt at det finnes noe som kan skjule det. Det er ganske tøft, rett og slett, å aldri ha en hud som er presentabel. Har nesten alltid små sår og noen kviseliknende greier i ansiktet, men tviler på at det blir bedre av å dekke det til. Bruker med andre ord aldri noe som dekker i fjeset. Anonymous poster hash: 9650a...00a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #23 Skrevet 20. mars 2016 Jeg har rød hud og en del sprengte blodkar i kinnene. Jeg bruker Bare minerals, en foundation med litt gultone for å kompensere for det røde. Under bruker jeg primer og over bruker jeg mineral vail som fikserer foundation. Anonymous poster hash: 5ef38...8ae Er det ikke egentlig med grønt i man skal bruke for å dekke rødfargen? Rødt og grønt er jo komplementærfarger. Gult og blått er komplementærfarger, så gult kan dekke over blå ringer. Anonymous poster hash: 702a1...0e1
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2016 #24 Skrevet 23. mars 2016 Handler på www.tikei.no Mineralpudder. Godt utvalg, snill mot huden og rimelig. Veldig rask levering!! Kostene derfra er også meget gode. Jeg bruker concealer og foundation. Concealer finnes i grønn for å tine ned rødt, gult for å tone ned ringer under øynene og i de vanlige hudtonene. Du kan også bruke primer og sånn finish-pudder for bedre dekkevne og lengre hold. All sminke jeg har prøvd derfra har vært super. Rouge, bronzer, øyenskygge, lipgloss og lebestiftene kan anbefales på det varmeste. Du får også bestilt prøvebokser slik at du kan prøve deg litt frem med farger før du bestiller større bokser. Anonymous poster hash: f579a...f88 Koster disse prøve boksene noe? Anonymous poster hash: 04a25...237
Ylva og Mathilde Skrevet 24. mars 2016 #25 Skrevet 24. mars 2016 Har nesten alltid små sår og noen kviseliknende greier i ansiktet, men tviler på at det blir bedre av å dekke det til. Bruker med andre ord aldri noe som dekker i fjeset. Anonymous poster hash: 9650a...00a Hver sin smak, jeg er veldig selvbevisst, og synes det er veldig ugreit å gå rundt med "lysende" kviser, småsår og arr i en alder av 35, men det er jo min personlige greie. Men fikk inntrykk av at HI ønsket å dekke til også. Dekkstiften jeg bruker inneholder salisylsyre, så her blir det bedre av å dekkes til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå