Gå til innhold

Hvor sent fikk dere positivt test?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fikk svaaak skyggestrek 4 dager over ikm på morgenurin med rfsu test, og veldig tydelig kryss nesten før jeg hadde tisset på pinnen 7 dager over ikm med cb plus, på ettermiddagen uten å ha "holdt meg" først. Kan hende det er for tidlig til å slå ut, prøv igjen om noen dager hvis ikke TR dukker opp ;) lykke til

fikk svaaak skyggestrek 4 dager over ikm på morgenurin med rfsu test, og veldig tydelig kryss nesten før jeg hadde tisset på pinnen 7 dager over ikm med cb plus, på ettermiddagen uten å ha "holdt meg" først. Kan hende det er for tidlig til å slå ut, prøv igjen om noen dager hvis ikke TR dukker opp ;) lykke til

Okei. Det høres bra ut, tok en test i morres men den var negativ.. Er fire dager over mensen.

Håper så indelig at jeg er gravid denne gangen! Tusentakk, krysser fingrene!:)

Jaa det kan godt hende det er det. Har en 30 dagers lang syklus.

Har så mange symptomer denne gang da! Hvit lotion aktig utflod, ømme pupper, må tisse hele tiden og murringer! Og lurer litt på om jeg hadde festningsblødning. Det kom liksom en liten utflodklatt med noe brunt/blodaktig greier i. Men har ikke blødd noe mer etter det.

Annonse

• 2 uker senere...

Fikk mensen nå 2 uker etter at mensen skulle kommet. Så jeg kommer aldri til å bruke clearblue plus igjen! Ettersom jeg fikk 2 svake positive tester fra dem..[

Høres ut som om du hadde en kjemisk graviditet. De arter seg akkurat på den måten. Man kan få svake positive tester i en 10- dagers tid, og så kommer mensen...

Opplevd det selv to ganger i forbindelse med IVF-fryseforsøk som endte i kjemisk graviditet.

Har dessverre ingenting med G-testen å gjøre.

Anonymous poster hash: 71e98...4bf

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...