Gå til innhold

Illeluktende mann - hvor ofte bytte overmadrass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nesten ny seng, men han svetter så mye på natta og gjør generelt mye ut av seg kroppsmessig. Synes overmadrassen lukter allerede. Tar man av trekket og sender det til rens, eller kjøper man ny?

Ugh.

Anonymous poster hash: d9058...d69

Skrevet

Vask trekket ofte.

Ellers bør mannen kanskje ta seg en tur til legen om han svetter unormalt mye om natten. For noen kan det også hjelpe å gå ned i vekt, legge om kosthold og/eller trene.

Anonymous poster hash: d9104...e2d
Skrevet

Vask trekket ofte.

Ellers bør mannen kanskje ta seg en tur til legen om han svetter unormalt mye om natten. For noen kan det også hjelpe å gå ned i vekt, legge om kosthold og/eller trene.

Anonymous poster hash: d9104...e2d

Får man hele trekket inn i en vanlig vaskemaskin da?

Skrevet

Legg på en madrassbeskytter.

Skrevet

Kan du si litt mer om hva det er og hvor jeg får tak i det?

Skrevet

Om er så ille må han dra legen. Dusj om kvelden , og dere har vel laken. Om da går igjennom , må han lege

Anonymous poster hash: 0554a...70c

Skrevet

Madrassbeskytter, legg et formsydd laken over, og så det "vanlige" lakenet på toppen. Overmadrassen kan og bør uansett snus ofte, da holder den lengre.

Anonymous poster hash: c4f79...b1f
Skrevet

Supert!! Tusen takk for alle svar 😃

Skrevet

Kan du si litt mer om hva det er og hvor jeg får tak i det?Anonymous poster hash: d9058...d69

der de selger sengetøy kanskje?

Anonymous poster hash: f78f3...839

Skrevet

Google madrassbeskytter 😊

Skrevet

"Gjør generelt mye ut av seg kroppsmessig." Dette ble jeg nysgjerrig på, kjenner jeg 😂.

Sånn ellers ville jeg kjøpt madrassbeskytter!

Anonymous poster hash: 4877d...563

Skrevet

Har ikke samme problemet, men hele familien bruker madrassbeskyttere, som vaskes i ny og ne.

Anonymous poster hash: f8f63...968

Skrevet

Madrassbeskytter er nok lurt uansett. Mannen din bør også gjøre noe med helse og hygiene, dette høres ulekkert ut.

Høres ut som han må dusje oftere, gjerne om kvelden. Hvis han svetter mye om natta har dere det kanskje for varmt på soverommet.

Anonymous poster hash: 6b0a9...65e

Skrevet

Min mann svetter og veldig om natta! Sinnsykt ekkelt! Om han ligger inntill meg må jeg bare få han bort, orker ikke klistre sammen i hans svette!!! URK!!!!

Jeg vasker trekket som er på overmadrassen på 60 grader rett som det er... Tror ikke han svetter igjennom det... 

Det LUKTER fælt!!! 

Min mann trener, spiser sundt og er frisk som en fisk. Men han svetter om natta.... 

Anonymous poster hash: f0b04...70b
Skrevet

Nattesvette - har han sjekket det med legen?

Skrevet

Jeg tror jeg heller bare hadde bytta ut mannen😅

Anonymous poster hash: 9f02b...1e5

Skrevet

Min mann svetter og veldig om natta! Sinnsykt ekkelt! Om han ligger inntill meg må jeg bare få han bort, orker ikke klistre sammen i hans svette!!! URK!!!!Jeg vasker trekket som er på overmadrassen på 60 grader rett som det er... Tror ikke han svetter igjennom det...  Det LUKTER fælt!!! Min mann trener, spiser sundt og er frisk som en fisk. Men han svetter om natta....  Anonymous poster hash: f0b04...70b

han svetter garantert gjennom det...

Anonymous poster hash: f78f3...839

Skrevet

Kjøp 2-3 madrassbeskyttere og skift/vadk hver gang dere skifter sengetøy. Det bør jo være minst en gang i uka høres det ut som. Og vask trekket på overmadrassen f.eks en gang i mnd eller annenhver. Da lever den litt lenger. Jeg ville skiftet overmadrassen en gang i året.

Anonymous poster hash: 7fc21...e29

Skrevet

Bytt mann, hvis det er en mulighet.

Anonymous poster hash: 0f425...30e
Skrevet

Skal hun bytte mann, for noe han kanskje ikke kan hjelpe for? Dårlig skilsmissegrunn. Får heller bruke madrassbeskyttelse, og være flinke med vask og hygiene.

Anonymous poster hash: b36dc...562

Skrevet

Hmm, jeg måtte fjerne begge eggstokkene pga en stor svulst, ble kastet rett i overgangsalderen og plutselig var nattsvetten der. Mener dere seriøst at det er skilsmissegrunn, at mannen min nå bør bytte meg ut?

Anonymous poster hash: 21a0b...abb

Skrevet

Skal hun bytte mann, for noe han kanskje ikke kan hjelpe for? Dårlig skilsmissegrunn. Får heller bruke madrassbeskyttelse, og være flinke med vask og hygiene.

Anonymous poster hash: b36dc...562

Ja, for jeg var jo 100 % seriøs. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...