Gå til innhold

Festeblødning/hormonell blødning

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg forventer mensen i morgen. De 3 siste gangene har syklusen vært regelmessig, 32 dager mellom hver gang. Slutta på p-pilla for flere mnd. siden. Jeg har ikke hatt noen pms-plager som jeg pleier denne gangen, og når mensen er på vei starter det alltid med litt brunt (sorry detaljer altså  :sjokkert: ) Men idag kom det noe veldig lyserødt sammen med blankt slim på papiret. Kan det være feste/hormonell blødning?

Vet egentlig ikke hvorfor jeg spør her, det er jo ingen her som kan vite noe sikkert om meg - Men kanskje noen med lignende erfaringer?

:blomst:

Anonymous poster hash: c985d...63b

Fortsetter under...

Er for sent for festeblødning nå.. Tror nok bare det kan være at mensen kommer imorgen, dessverre.. Du får heller teste om den ikke kommer som den skal:) Jeg har vanligvis hatt litt slim blandet med blod men denne gangen var det brun utflod som kom dagen før mensen, så det kan sikkert variere..

Er for sent for festeblødning nå.. Tror nok bare det kan være at mensen kommer imorgen, dessverre.. Du får heller teste om den ikke kommer som den skal:) Jeg har vanligvis hatt litt slim blandet med blod men denne gangen var det brun utflod som kom dagen før mensen, så det kan sikkert variere..

Ja, jeg får jo bare vente å se, er som regel ikke noe annet å gjøre i denne situasjonen! Var på do igjen istad, da var det ingenting å se. Blir en "spennende" påske i vente, da  :Nikke:

Anonymous poster hash: c985d...63b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...