Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har sett på trailz og har forelsket meg i den! Lurer på om noen har/ har hatt den og kan dele litt erfaringer? Har også sett på stelleveske til vogna. Men oppdaget at de uoriginale ikke er så praktiske da de fort blir så store, og man dulter borti for hvert skritt. Kanskje det er verdt å kjøpe den originale slik at den kan festes i hektene på bagen? ser jo mer praktisk ut. Men syns den er så dyr 😳 Anonymous poster hash: 4143b...0fd
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Har trailz. Elsker den. Kjempe lett å få med seg og veldig god å trille. Baby kommer høyt opp og nært deg. Goooood plass under den også. Anonymous poster hash: bb638...9cb
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Har trailz. Elsker den. Kjempe lett å få med seg og veldig god å trille. Baby kommer høyt opp og nært deg. Goooood plass under den også. Anonymous poster hash: bb638...9cb Var de tingene jeg falt for også. Har aldri syns noe om Stokke vognene.... -helt til jeg så denne 🙊 Har lest om at noen har problemer med knirking i understell. Håper ikke det er vanlig. For det er det verste jeg vet!! 😅 Anonymous poster hash: 4143b...0fd
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #4 Skrevet 20. mars 2016 Dytter litt.. Anonymous poster hash: 4143b...0fd
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #5 Skrevet 20. mars 2016 Elsker min trailz. Kommer frem over alt, stor bag. Ungen brukte bagen fra august til april og grunnen til at jeg byttet var fordi hun ville se fremover. Hadde stelleveska (eller en skinnveske som jeg brukte som stelleveske) stående under vogna om jeg hadde den med, men oftest pakket jeg bare et nett med skift, en-to bleier og vaskeservietter. Du kan jo kjøpe slike vognkroker fra tinkafu og feste stelleveska på de? Anonymous poster hash: e564d...f61
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #6 Skrevet 20. mars 2016 Kjempefornøyd med den jeg også -goooood plass under -barnet kommer høyt opp -pen design -har ikke brukt orginal stelleveske, funker fint. -god å trille Negativt: -min har knirket i perioder - tar stor plass i baggasjerom -kan ikke foldes sammen med sittedel/bagdel på, syns det er upraktisk og det tar større plass. Men er alt i alt fornøyd. Anonymous poster hash: ccc6c...cc7
MiaMio30 Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 Her er vi veldig glad vi gikk for den ;-) Jenta vår er 3 mnd og vognen er super å trille på de aller fleste underlag. Har prøvd den på ganske grov grus også, gikk helt fint. Den kan bli noe tung med bag-delen, men dette er kanskje noe man bare må bli vant med. Håndtaket er deilig, MASSE plass under vognen, super demping og enkel å styre. Vi valgte en annen stelleveske siden vi har forskjellig farge på bag og sportsdel(anbefaler. Slipper å bli "lei" av èn farge) og ville veska skulle passe med begge. Vogna knirker til tider om man står og vugger til siden, men bare da og det er så lite at syns ikke det er noe nevneverdig egentlig. Skulle også gjerne hatt håndbrems, men er jo heller ikke mange andre vogner som har det. All in all, very pleased!
MiaMio30 Skrevet 23. juli 2016 #8 Skrevet 23. juli 2016 Vil bare oppdatere for andre hvis de havner i samme problem. Vår begynte å knirke når jenta ble 6 mnd, først bare avogtil og så alltid. FRYKTELIG irriterende og kjipt og ble til at den ble mindre brukt en periode. Da vi gikk lei av problemet sendte eg mail til Stokke på deres sider om det, om det var slik de visste om og om det fantes reklamasjon på sånt. Fikk kjapt svar om at det ikke var meningen og en fil hvor det stod om man kunne smøre for at det skulle gå vekk. Mannen gjorde dette, så usikker på hva og hvor, men bakhjulene måtte av. Dette funket for oss og det knirker ikke lenger! Det ble også skrevet at om det ikke gikk var det bare å gå til forhandler og få bytta, med bilde og film av knirkingen, samt kvittering selvfølgelig :-)
Macillah Skrevet 23. juli 2016 #9 Skrevet 23. juli 2016 Vår begynte å knirke og da tok vi den med til butikken igjen, de smørte den og nå knirker den ikke lenger. De brukte en type silikon spray tror jeg, de sa at de selger denne sprayen på barnas hus.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #10 Skrevet 23. juli 2016 Jeg har lyst på den vognen selv, men jeg syntes sitte delen ser så liten ut. Anonymous poster hash: 93c52...451
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2016 #11 Skrevet 23. juli 2016 Understellet vårt begynte også å knirke, men vi sprayet med silikonspray fra Jernia og det fikset problemet. Til deg over, sittedelen er egentlig ganske romslig! Den har bare et annet design enn det man er vant til fra Emmaljunga o.l. Sittedelen kan brukes opp til 15 kg og det er god plass! Fotbrettet trekker man ut litt etter litt. Selene kan også flyttes oppover. Anonymous poster hash: 9e797...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå