Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #26 Skrevet 20. mars 2016 Det er kjempebra å stimulere barna til å lære språk, særlig engelsk som de må lære på skolen senere. Jeg underviser i engelsk på ungdomstrinnet, og ser hvilken bøyg språket er for mange. De som ser på språket som vanskelig og noe de må slite seg igjennom, de skriver så lite som mulig i arbeidsbøker og på skriveoppgaver, og gleder seg til den dagen de ikke trenger å snakke eller skrive det lenger. De som har klart å henge med helt fra start har en stor fordel senere, da mer og mer i samfunnet vårt er påvirket av engelsk. Mange studerer og jobber i utlandet, og selv om de skal studere på høyskole/universitetnivå her hjemme kan de oppleve at lærebøkene står på engelsk. Jeg er selv gift med en mann fra et engelsktalende land, og barna våre (barnehagealder) er tospråklige. Jeg vet at de vil ha en stor fordel senere ved å få engelsken inn med morsmelka. Det hadde ikke vært noen forskjell om vi bodde i mannens hjemland, da hadde de lært norsk som sitt andre morsmål. De er i barndommen det er lettest å lære. Jeg synes det er kjempefint at barnet ditt vil lære engelsk HI. Anonymous poster hash: a084a...5d6
Superdolly Skrevet 20. mars 2016 #27 Skrevet 20. mars 2016 Poenget er at jeg aldri har hatt behov for å skryte av meg selv til omgivelsene. Jeg tror folk setter pris på litt ydmyke folk kontra sånne dampveivalser som deg. Anonymous poster hash: d8b0c...ddf Du fremstår som alt annet enn ydmyk. Du fremstår som en misunnelig surpomp som klager og syter på at en mamma er stolt av barnet sitt. Det finnes kanskje folk som setter pris på det. Jeg gjør ikke det. Jeg setter langt mer pris på folk som kan være stolte av barna sine og deres prestasjoner og det helt uten å tråkke på andre. Er det noen som fremstår som en dampveivals her i denne tråden er det deg, med ditt store behov for å tråkke andre flate.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #28 Skrevet 20. mars 2016 Poenget er at jeg aldri har hatt behov for å skryte av meg selv til omgivelsene. Jeg tror folk setter pris på litt ydmyke folk kontra sånne dampveivalser som deg. Anonymous poster hash: d8b0c...ddf Ydmykhet er vel ikke akkurat det du viser i denne tråden. Surhet, vil jeg kalle det. Og hvis folk skryter ANONYMT, altså, det går faktisk ikke an å bli mer ydmyk! 😂😂😂 Anonymous poster hash: 9e963...cd2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #29 Skrevet 20. mars 2016 Nå glemte jeg meg nesten: Auf Wiedersehen! Anonymous poster hash: 9e963...cd2
februarprins2013 Skrevet 20. mars 2016 #30 Skrevet 20. mars 2016 min er 3 år og kan telle til 10 ,ellers er han ikke intressert Flink hun er
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #31 Skrevet 20. mars 2016 Nå glemte jeg meg nesten: Auf Wiedersehen! Anonymous poster hash: 9e963...cd2 Du skal se at anonym blir en reser på språk (i alle fall på å si hadet) når denne tråden er over Chao Anonymous poster hash: 2a2bf...5f1
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2016 #32 Skrevet 20. mars 2016 Nå glemte jeg meg nesten: Auf Wiedersehen! Anonymous poster hash: 9e963...cd2 Du skal se at anonym blir en reser på språk (i alle fall på å si hadet) når denne tråden er over Chao Anonymous poster hash: 2a2bf...5f1 😂 Anonymous poster hash: f605f...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå