Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Vi bor i leilighet i en stor by. Har ikke hage og det er ikke skog i nærheten. Hvordan kan jeg lage påskeegg jakt for 4-åringen? Anonymous poster hash: 4fed7...301
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Hvorfor ikke inne i leiligheten da? Anonymous poster hash: 63bbd...5ff
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Hvorfor ikke inne i leiligheten da? Anonymous poster hash: 63bbd...5ff Er det ikke mer spennende ute da? Anonymous poster hash: 4fed7...301
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Jeg har laget et brev fra påskeharen. Der er det rim på hvor de skal lete. Eks: .... Gå opp en trapp og se så ned, Er deg noe like ved? Inn en dør og bak en vegg, Kanskje dere finner et egg? Osv. Har lager 2-3 vers og tilslutt finner de eggene:-) veldig populært! Nå er de 7 og 10 år snart, så tror jeg skal ha Tampen brenner el i år.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Eller legg ut ulike ledetråder: gulrot, hvit bomull (fra halen), nequick som harebæsj ol. Altså "følg sporene". Kanskje de de kan begynne i leiligheten og ende nede og ute ved postkassa? Eller når dere er ute så ligge det "tilfeldigvis" et brev i postkassa fra påskeharen. Der står det at han har gjemt et egg på rommet hans, men han må lete der og der:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Takk for tips. Er redd for at om jeg legger noe ute rundt om på lekeplasen så tar noen andre det 😕 Anonymous poster hash: 4fed7...301
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 Vi hadde alltid eggjakt i hagen på hytta, mamma bare gjemte det. En påske vi ikke kunne på hytta pga for mye snø laget hun leiteaksjon i huset. Det startet med spor i snøen ute, der vi fant egg egg med en lapp i. Hun hadde tegnet ulike stder i huset på hver lapp, så da låtte vi gå der lappen viste. Kjeller, loft, unde dyna, i kjøleskapet osv osv. Hjemme hadde vi så mange tomme egg som un brukte til pynt, så nå brukte hun disse til de. Enest påskepynten vi hadde i huset, siden vi nesten alltid har feiret påske på hutta og de er pynten. Men mye snø, betyr at sommerhytta ikke er så praktisk. Husker det var kjempegøy, selv om hun hadde gått litt banans med alle lappene sine. Anonymous poster hash: 4e912...09b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #8 Skrevet 19. mars 2016 Flere? Anonymous poster hash: 4fed7...301
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #9 Skrevet 19. mars 2016 I fjor kjøpte jeg en påskehare på Europris. Den ringte på døra og hadde med seg et brev med første ledetråd. Så fant barna det stedet. Der lå det en liten gave og en ny ledetråd. Helt tilslutt fant de påskeeggene. Anonymous poster hash: 89091...8c4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #10 Skrevet 19. mars 2016 Kart til et annet hus med hage. Eks venn av deg eller besteforeldre? Skriv gåter om hvordan komme dit.. Anonymous poster hash: fde18...99e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #11 Skrevet 19. mars 2016 Kart til et annet hus med hage. Eks venn av deg eller besteforeldre? Skriv gåter om hvordan komme dit.. Anonymous poster hash: fde18...99e Det er ikke hus her vi bor. Bare leiligheter. Kan jo selvsagt gjemme egget på lekeplassen her, og lage kart dit. Men redd noen andre finner egget først 😩 Anonymous poster hash: 4fed7...301
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2016 #12 Skrevet 19. mars 2016 Far min gjemte egget et sted i stua og slapp oss løs. Problem solved Anonymous poster hash: 2c450...d94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå