Gå til innhold

Hva er det fineste jentenavnet dere vet om?

Anbefalte innlegg

Hvis dere får jente eller har jente hva er navnet? det kommer mange forslag til navn her inne, men når folk til sist velger ett navn til barnet sitt så ender de med ett mer stødig navn.

Er det tilfelle eller velger folk de navnene de foreslår som fine navn her inne?

Anonymous poster hash: 6a3ba...fdd

Fortsetter under...

Du har muligens litt rett i den teorien der. Jeg elsker navnet Josefine, men synes kanskje ikke det er "stødig" nok til en sterk voksen kvinne. Tror heller jeg har endt opp med andrevalget; nemlig Agnes :)

Anonymous poster hash: fef77...64d

Mitt absolutte favorittnavn er Filippa. Jeg har sagt siden ungdomsskolen at jenta mi skal hete det- og for seks uker siden fikk jeg endelig bruke det. Får jeg en jente til skal hun hete Cornelia. Det er helt nydelig det også.

Jeg foreslår navn jeg synes er fine. Hvis noen spør etter navn som ikke er helt min stil, så svarer jeg ikke på den tråden. Jeg svarer derimot på "rett ut spørsmål" . For eksempel om Anna eller Leah finest. Da svarer jeg det navnet jeg synes er finest, selv om det er langt i fra min stil :-)

Anonymous poster hash: ba205...5d4

Min datter heter Jessica og etter enkeltes meninger her inne er hun dømt til å bli stripper eller lignende. Jeg har altid elsket det navnet og jeg valgte derfor det. Det skal sies at hun er delvis oppkalt etter farmor da (som er fra USA)

Anonymous poster hash: 039fc...b43

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...