Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Satser på det klaffer før videre undersøkelser ja😊 Men i forhold til røntgen med kontrastvæske.. Jeg tok det for et par mnder siden, og gruet meg veldig. Det var ikke behagelig, nesten som litt menssmerter, men absolutt ikke så ille og vondt som jeg så for meg! Så må du ha det, så går det nok bedre enn du ser for deg😊

Har aldri merka noe til EL, men fikk svakere EL-tester på mandag og helt negative på tirsdag. Og ble kjempekvalm på tirsdagskvelden.. Spent på om det har med EL å gjøre, nå som jeg har tatt pergotime.

Bare å vente og se nå.. Krysser fingrene for oss alle☺️

Takk 💜 hun legen sa ihvertfall at hun skulle få meg gravid, så da krysser vi fingra 😀 hehe

Har lest at mange blir gravide etter å hatt undersøkelse med kontrastvæske, men det er vel egentlig snakk om bare 10% som blir det. Måtte dere levere sædprøve også? Sædprøve blir stress å levere da, siden den må leveres innen 45 min etter at den har kommet i koppen 😨 blir litt funny å ha en sædkopp på innerlomma på bussen 😂 lol

Hvordan syns du pergo funker sånn hittil da? Hatt noen bivirkninger?

Fortsetter under...

Takk 💜 hun legen sa ihvertfall at hun skulle få meg gravid, så da krysser vi fingra 😀 hehe

Har lest at mange blir gravide etter å hatt undersøkelse med kontrastvæske, men det er vel egentlig snakk om bare 10% som blir det. Måtte dere levere sædprøve også? Sædprøve blir stress å levere da, siden den må leveres innen 45 min etter at den har kommet i koppen 😨 blir litt funny å ha en sædkopp på innerlomma på bussen 😂 lol

Hvordan syns du pergo funker sånn hittil da? Hatt noen bivirkninger?

Hehe.. Bra innstilling av legen!☺️ Godt å vite at det er hjelp å få, var vanskeligere en antatt detta.

Ja, jeg fikk beskjed av han legen som tok undersøkelsen om å dra hjem å ha masse sex. Sa det ofte klaffet rett etter den undersøkelsen.. Men hjalp ikke oss😜 Men har jo hørt om flere hvor det har funka😉

Har ikke hatt effekt enda, men er jo bare på 2. runde nå.. Så håper så inderlig denne mnden. Selvom jeg egentlig har mista trua etter så lang tid med prøving, er mest innstilt på at det vil bli ivf😏

Har hatt bivirkninger i form av smerter i ryggen under EL og veldig sterke menssmerter. Og kvalme under EL denne mnden. (Hvis det var sammenheng) Ellers har det gått veldig fint!😊

Heisann😊 Tenkte å komme med en liten oppdatering her inne😄

Som tidligere nevnt er jeg ikke helst sikker på når el fant sted, men det var en gang mellom cd 14-17. Så i dag er jeg på dpo 2-5. På dag 17, 18 og dagen i dag har jeg hatt skikkelige murringer i livmoren. Trenger ikkje kjenne etter liksom, de er såpass sterke at de kjennes godt uten at jeg må "lete" etter dem . Har våknet av disse murringer om nettene også. Og så føler jeg at det river litt i lysken på høyre side. Jeg tisser hele tiden, og det er ingenting som tyder på urinveisinfeksjon liksom🙈 Er spent på om dette kan være symptomer på begynnende graviditet.

Pleier dere å ha sex i dpo land? 🙈 vi skal levere sædprøve av mannen i morgen og har måtte leve i sølibat siden lørdag 😵 skal si deg det er harde kår når man er vandt til å ha sex hver dag, så gleder meg til vi har fått levert å kan leve som vanlig igjen... 😁

Annonse

Hehe.. Bra innstilling av legen!☺️ Godt å vite at det er hjelp å få, var vanskeligere en antatt detta.

Ja, jeg fikk beskjed av han legen som tok undersøkelsen om å dra hjem å ha masse sex. Sa det ofte klaffet rett etter den undersøkelsen.. Men hjalp ikke oss😜 Men har jo hørt om flere hvor det har funka😉

Har ikke hatt effekt enda, men er jo bare på 2. runde nå.. Så håper så inderlig denne mnden. Selvom jeg egentlig har mista trua etter så lang tid med prøving, er mest innstilt på at det vil bli ivf😏

Har hatt bivirkninger i form av smerter i ryggen under EL og veldig sterke menssmerter. Og kvalme under EL denne mnden. (Hvis det var sammenheng) Ellers har det gått veldig fint!😊

Krysser fingra for at pergoen funker for dere 😊 man blir litt smådeppa av å prøve lenge å ikke få det til når andre klarer det på noen få PP... 🙈

Krysser fingra for at pergoen funker for dere 😊 man blir litt smådeppa av å prøve lenge å ikke få det til når andre klarer det på noen få PP... 🙈

Uff ja.. Må innrømme at det tar på. Men må da vel blir vår tur en gang og!?😊 Endret av Solan85

Har en fot i både uke 15 & 16, da jeg har ikm 15-19 april..

Usikker på når og om el har vært, da det ser ut som om kroppen har prøvd på el minst 2 ganger denne syklusen. Redd den ikke lyktes, men har kort LH topp, så kanskje jeg ikke fikk den med meg... testet svaaaakt positivt på Boots egen g-test fredag, har testet negativt med cb plus & rfsu strimmel tester i går & i dag... hadde bare en magefølelse på fredag, men gårsdagens test gjorde meg veeeldig usikker... så nå venter jeg til ikm.. :P

Er det bare meg eller ser dere noe?? Jeg ser en klar strek nummer 2 med mine egne øyne, men det er jo vanskelig å få et bra bilde! Har tatt to tester i dag som begge viser det samme! Hjelp meg!

IMG]http://i67.tinypic.com/10wuow2.jpg[/img]

Anonymous poster hash: c4adb...360

Er det bare meg eller ser dere noe?? Jeg ser en klar strek nummer 2 med mine egne øyne, men det er jo vanskelig å få et bra bilde! Har tatt to tester i dag som begge viser det samme! Hjelp meg!

IMG]http://i67.tinypic.com/10wuow2.jpg[/img]

Anonymous poster hash: c4adb...360

Ser en svak strek☺️

Annonse

Herregud jeg tror vi svimer av. Er den virkelig positiv? Etter 15 pp er vi så redde. Har aldri fått strek nummer 2 før! <3

2l8drn5.jpg

Hei, jeg som svarte deg i går at venninnen min sin lyserosa strek nå er 3 år...

Jeg glemte å si at hennes svake, svake (svakere enn din) sin strek var en uke etter Ikm, så jeg heier på at du har en spire i magen :)

Anonymous poster hash: eb574...ab1

Etter å ha vært prøvere siden januar 2015 er vi ganske vant med negative tester.. Så denne slo oss i bakken! Vi kan ikke tro det <3sl4uc8.jpg

Gratulerer så mye! :)

Da får du nok verdens beste julegave i år! Når er termin?

Anonymous poster hash: 68eb4...221

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...