Smukka91 Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Har begynt pÄ min fÞrste pp med letrozol dobbel dose! SÄ hÄper syklusen kanskje stabiliserer seg litt. Forrige syklus var pÄ 45 dager.. SÄ hÄper letrozol gjÞr susen og gir el pp riktig tid!  Ellers er jeg 25 og han 29. Har prÞvd siden september. Fikk diagnosen pcos for noen uker tilbake. HÄper det klaffer denne pp!
Sjakai Skrevet 21. mars 2016 #2 Skrevet 21. mars 2016 Jeg er ogsĂ„ i min fĂžrste pp etter oppstart pĂ„ dobbel letrozol. Startet pĂ„ syklusdag 4, og er nĂ„ pĂ„ syklusdag 7. Jeg har ogsĂ„ pcos, og er spent pĂ„ el denne gangen. Dersom alt gĂ„r etter planen har jeg ikm i uke 15 jeg ogsĂ„ đ
Lilletrille17 Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 Ikm 13 april.. Dobbeldose med pergo denne mnden. HÄper virkelig det klaffer. Lei av hvite tester mnd etter mnd. Pp 20.
Sjakai Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 HĂ„per det klaffer denne gang da Solan đblir spennendeđDet er sĂ„ mye venting, dagene snegler seg avgĂ„rde!!!!
Lilletrille17 Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 (endret) Uff ja.. All denna ventinga begynner Ă„ bli uutholdeligđŹ Men krysser fingrene for full klaff for mange av oss denne mnden. Skal prĂžve og ikke tenke sĂ„ mye pĂ„ nĂ„r EL evnt kommer denne mnden, bare koser oss og "kjĂžrer" pĂ„ jevnlig hele periodenâșïž Endret 21. mars 2016 av Solan85
Smukka91 Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2016 Idag skal jeg ta siste pillene med letrozol! Er spent om det gir el dette og nĂ„r ikke minstđ Tenkte Ă„ begynne Ă„ teste om noen dager! Kanskje prĂžve hostesaft. Har ogsĂ„ wild yam liggende som jeg vurderer Ă„ bruke etter el. Litt usikker. HĂ„per bare det klaffer nĂ„!
Lammeskanken Skrevet 25. mars 2016 #7 Skrevet 25. mars 2016 Slenger meg med her jeg selv om jeg ogsĂ„ er i ikm uke 14 gruppa. PP 10 og ikm 10 eller mest sannsynlig 11 april for syklusen min har plutselig blitt 29 dager de 2 siste PP. đ krysser fingra for at dette er mnd det klaffer for alle sammen đđđ
strikkedia Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016 Slenger meg med her jeg ogsÄ.. pga jobb avbrÞt jeg prÞvinga forige pp, men jeg har bestemt meg at ingen jobb skal gÄ fremfor mitt Þnske om barn. SÄ da er vi pÄn igjen. Er litt ustabil syklus jeg har i det siste fÞler jeg, men neste ikm er rundt 14. april. SÄ her skal det bare kjÞres pÄ 1 uke etter tantes avskjed!
Sjakai Skrevet 26. mars 2016 #9 Skrevet 26. mars 2016 Jeg tok min siste tablett av letrozol i gÄr, var da pÄ cd 11. Er spent pÄ om jeg fÄr el denne mnd, har hatt dobbel kur. Dette er vÄr andre pp, og vi prÞver faktisk pÄ vÄrt 4 felles barn, som da blir mitt 5 ettersom jeg har en datter pÄ 15 Är fra fÞr :-)
TresÞtesmÄ141517 Skrevet 27. mars 2016 #10 Skrevet 27. mars 2016 Tror jeg har sen EL denne pp og havner dermed i uke 15. IKM ca 9. eller 10.4 Krysser fingrene for at dette er lykkemÄneden!
Sjakai Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 Lurer pĂ„ om jeg kanskje har el pĂ„ gang nĂ„. Har hvertfall en del murring/verk i eggstokkene, mest pĂ„ hĂžyre side. Og i dag har jeg hatt litt slim, ikke mye, men det dannet noen "trĂ„der" pĂ„ papiret. Er jo ikke plaget med el ettersom jeg har pcos, sĂ„ jeg vet ikke hvilke symptomer jeg evt fĂ„r ved el, men det er lov Ă„ hĂ„pe at letrozol-kuren har gjort sitt đ Dersom det er el-slim jeg har i dag, da er vel kanskje el om en dag og to da? Eller? MĂ„ visst kjĂžpe el-test i morgenđ
Lilletrille17 Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 http://a63.tinypic.com/20p3bc8.jpg  Den Þverste er fra i gÄr kveld, den midterste fra formiddagen i dag og den siste nÄ i kveld.. Hva tror dere damer om den siste? Er den negativ eller ugyldig? Tenker pga den tynne teststreken..
Sjakai Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har ikke sÄ mye greie pÄ el-tester, men for meg sÄ ser alle like positive ut. Synes strekene var godt synlige pÄ dem alle, og noe sterkere pÄ den nederste?
Lilletrille17 Skrevet 28. mars 2016 #14 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har ikke sĂ„ mye greie pĂ„ el-tester, men for meg sĂ„ ser alle like positive ut. Synes strekene var godt synlige pĂ„ dem alle, og noe sterkere pĂ„ den nederste? Takkâșïž Var i tvil selv, syns den ser positiv ut ogsĂ„, men vart usikker da det er sĂ„ tynn strek som er sterk. Synes enda bedre her enn pĂ„ bildene. Men da er det vel bare Ă„ krysse fingrne for at EL skjer snart. Mannen drar bort pĂ„ jobb i morgen tidlig og blir borte hele uka, sĂ„ fĂ„r hĂ„pe aksjene gjennom helga og i dag holder. Aldri fĂ„tt positive EL-tester gjennom et helt dĂžgn fĂžr, er som regel en fĂžr den blir negativ igjen.
Lammeskanken Skrevet 29. mars 2016 #15 Skrevet 29. mars 2016 http://a63.tinypic.com/20p3bc8.jpg  Den Ăžverste er fra i gĂ„r kveld, den midterste fra formiddagen i dag og den siste nĂ„ i kveld.. Hva tror dere damer om den siste? Er den negativ eller ugyldig? Tenker pga den tynne teststreken.. De ser positive ut alle sammen og den siste er sterkest đ tid for Ă„ legge inn litt aksjer ser det ut som đ
Lilletrille17 Skrevet 29. mars 2016 #16 Skrevet 29. mars 2016 De ser positive ut alle sammen og den siste er sterkest đ tid for Ă„ legge inn litt aksjer ser det ut som đ Takkâșïž Her er det lagt inn aksjer gjennom helga og i gĂ„r.. HĂ„per det holder for mannen er borte pĂ„ jobb denne ukađ  Legger ved et bilde til, de 3 Ăžverste er de jeg la ut i gĂ„r. Tatt 2 til etter det.. Blir de noe svakere? Aldri opplevd sĂ„ mange positive tester.. Syns kanskje den nederste er litt svakere enn de andre, men.. Vanskelig Ă„ se forskjell pĂ„ bilde ser jeg.  http://a66.tinypic.com/2rw3l2b.jpg  Har forĂžvrig bestilt meg time hos gynekolog pĂ„ Volvat for ordentlig sjekk i dag. Blir spennendeđ
TresĂžtesmĂ„141517 Skrevet 29. mars 2016 #17 Skrevet 29. mars 2016 Takkâșïž Her er det lagt inn aksjer gjennom helga og i gĂ„r.. HĂ„per det holder for mannen er borte pĂ„ jobb denne ukađ  Legger ved et bilde til, de 3 Ăžverste er de jeg la ut i gĂ„r. Tatt 2 til etter det.. Blir de noe svakere? Aldri opplevd sĂ„ mange positive tester.. Syns kanskje den nederste er litt svakere enn de andre, men.. Vanskelig Ă„ se forskjell pĂ„ bilde ser jeg.  http://a66.tinypic.com/2rw3l2b.jpg  Har forĂžvrig bestilt meg time hos gynekolog pĂ„ Volvat for ordentlig sjekk i dag. Blir spennendeđ Synes den i midten er sterkest SĂ„ det passer jo bra med aksjene.
Lilletrille17 Skrevet 29. mars 2016 #18 Skrevet 29. mars 2016 Synes den i midten er sterkest SĂ„ det passer jo bra med aksjene. Herlig, da er vi enigeđ Da er det bare Ă„ hĂ„pe!! Gynekologen pĂ„ Volvat mente vi burde henvises til ivf med en gang, sĂ„ skal ringe gynekologen pĂ„ sykehuset i morra Ă„ hĂžre hva hu tenker. Var som han sa.. "FĂ„ i gang henvisninga, er ikke verre enn Ă„ avbestille hvis det skjer noe fĂžr dere kommer dit, og det er jo ventetid der og." Enig med hanđđ
strikkedia Skrevet 29. mars 2016 #19 Skrevet 29. mars 2016 Jeg bomma helt jeg, har EL i uke 15..dersom jeg ikke er gravid nÄ..  herregud.. er pÄ vidda jeg Lykke til resten, im out
Kinemoor91 Skrevet 29. mars 2016 #20 Skrevet 29. mars 2016 Er i vÄr 2pp etter inngrep pÄ mannen i februar. FÞrste pp med enkel pergo, el testene er snart positive Har ganske stabil syklus pÄ 28 til 30 dager. Mest sannsynlig skjer el i morgen eller torsdag  Lykke til alle sammen <3
Sjakai Skrevet 30. mars 2016 #21 Skrevet 30. mars 2016 NĂ„ er jeg pĂ„ cd 16, og fremdeles usikker pĂ„ el. Har ikke kjĂžpt el-tester da jeg fĂžrst vil se hva som skjer denne pp. Tror jeg blir mer stressa av Ă„ begynne med el-tester đ Har lagt inn aksjer hver dag fra cd 9, sĂ„ om jeg fĂ„r el denne mnd etter bruk av letrozol sĂ„ har vi hvertfall gjort vĂ„rtđkommer til Ă„ fortsette med aksjene som tidligere denne mnd, da det er mulig el ikke kommer fĂžr om noen dager đ
Lammeskanken Skrevet 30. mars 2016 #22 Skrevet 30. mars 2016 Da har jeg vĂŠrt hos Fertilitetslege Merete Blakstad i dag Ă„ tatt innvendig ul og blodprĂžver. Hun sa alt sĂ„ veldig bra ut og veldig fine slimhinner, og hun sa ogsĂ„ at hun sĂ„ at jeg nylig hadde hatt el og det stemmer veldig bra med tanke pĂ„ at jeg selv kjennte jeg hadde det pĂ„ sĂžndag. đ Da blir det mannen sin tur Ă„ sjekke svĂžmmere og etter det skal jeg tilbake til legen Ă„ ta sjekke eggledere med kontrastvĂŠske âș gruer meg litt til det đŻ Â Er bare pĂ„ syklusdag 18 i dag, men hĂ„per at det har klaffa denne mnd sĂ„ vi slipper Ă„ bli sjekka âș  Hvordan gĂ„r det med dere jenter? Kjenner dere nĂ„r dere har el? Jeg kjenner det veeeldig godt med masse murringer i magen og kvalme.. đ”
Kinemoor91 Skrevet 30. mars 2016 #23 Skrevet 30. mars 2016 Cd 14 med knall positiv el test ettermiddag og kveld. Har fÄtt lagt inn nok med aksjer (og fler blir det) denne pp sÄ nÄ er det bare Ä vente
Sjakai Skrevet 31. mars 2016 #24 Skrevet 31. mars 2016 SĂ„ bra at alt sĂ„ fint ut LammeskankenđđŒđ hĂ„per det har klaffet denne mnd dađ  Jeg har jo som tidligere nevnt ikke hatt sĂ„ mye el tidligere pga pcos, og vet ikke hvilke tegn som kommer sammen med el. Men nĂ„ tror jeg virkelig jeg har el i dag. Jeg ble ferdig med letrozol-kuren pĂ„ cd 12, og pĂ„ cd 14 og 15 begynte hadde jeg et snev av slimete utflod. Ikke mye, men nok til at det dannet en liten trĂ„d liksom. Hadde ogsĂ„ murringer i underlivet. I gĂ„r, pĂ„ cd 16, fikk keg plutselig mye og seigt slim som dannet lange trĂ„der og kunne dras i alle retninger uten at det lĂžsnet. (Sorry detaljerđ). Var Ăžm i magen og hadde masse murringer, i natt vĂ„knet jeg av at jeg hadde sterke smerter nederst i magen. Livmorhalstappen var da helt nede og Ă„pen. HĂžres ikke dette ut som el? đ  Hilsen uerfaren el-jakter đ
Lilletrille17 Skrevet 31. mars 2016 #25 Skrevet 31. mars 2016 Da har jeg vĂŠrt hos Fertilitetslege Merete Blakstad i dag Ă„ tatt innvendig ul og blodprĂžver. Hun sa alt sĂ„ veldig bra ut og veldig fine slimhinner, og hun sa ogsĂ„ at hun sĂ„ at jeg nylig hadde hatt el og det stemmer veldig bra med tanke pĂ„ at jeg selv kjennte jeg hadde det pĂ„ sĂžndag. đ Da blir det mannen sin tur Ă„ sjekke svĂžmmere og etter det skal jeg tilbake til legen Ă„ ta sjekke eggledere med kontrastvĂŠske âș gruer meg litt til det đŻ Â Er bare pĂ„ syklusdag 18 i dag, men hĂ„per at det har klaffa denne mnd sĂ„ vi slipper Ă„ bli sjekka âș  Hvordan gĂ„r det med dere jenter? Kjenner dere nĂ„r dere har el? Jeg kjenner det veeeldig godt med masse murringer i magen og kvalme.. đ” Satser pĂ„ det klaffer fĂžr videre undersĂžkelser jađ Men i forhold til rĂžntgen med kontrastvĂŠske.. Jeg tok det for et par mnder siden, og gruet meg veldig. Det var ikke behagelig, nesten som litt menssmerter, men absolutt ikke sĂ„ ille og vondt som jeg sĂ„ for meg! SĂ„ mĂ„ du ha det, sĂ„ gĂ„r det nok bedre enn du ser for degđ  Har aldri merka noe til EL, men fikk svakere EL-tester pĂ„ mandag og helt negative pĂ„ tirsdag. Og ble kjempekvalm pĂ„ tirsdagskvelden.. Spent pĂ„ om det har med EL Ă„ gjĂžre, nĂ„ som jeg har tatt pergotime.  Bare Ă„ vente og se nĂ„.. Krysser fingrene for oss alleâșïž
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ