GĂ„ til innhold

Positiv test eller skyggestrek?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei dere kloke prÞvesvar-tolkere.. Jeg tok test i morges som jeg mistenker at faktisk er positiv, men jeg tÞr ikke Ä juble helt ennÄ.. Kan dere ta en titt?

http://tinypic.com/view.php?pic=210budf&s=9#.Vuu7lU32bVg

Streken er blÄ, ikke grÄ som jeg har forstÄtt at skyggestrekene gjerne er. Hva tror dere? Skyggestrek? Streken kom opp innenfor tidsvinduet til testen.

Vi har prÞvd i ett Är nÄ, men jeg vet dessverre ikke hvor jeg er i syklusen min da den er blitt helt tullete. Gikk nesten hele hÞsten uten Ä ha EL og dermed ogsÄ uten mens. Viste seg at kroppen hadde stoppet opp med produksjon av hormoner og dermed EL. Fikk derfor en runde med kjemisk utskraping (var hos gynekolog og fikk bekreftet med ultralyd at det ikke var noe der) for Ä fÄ "renset" opp og ut det som var av gammelt. Tok da ogsÄ en runde med femar for Ä prÞve Ä starte opp syklusen igjen. Etter det har jeg hatt mensen nesten som normalt (altsÄ i januar og februar), og jeg burde ha fÄtt den til nÄ. Jeg fÄr alltid mensen i lÞpet av natten, og da er det aldri tvil nÄr jeg stÄr opp om at den er kommet. NÄ har det siden tirsdag morgen kun kommet litt (veldig lite) friskt blod hver morgen, men ingenting utover dagen. Tok derfor en test i dag mest kun for Ä sjekke om jeg kan drikke litt vin i pÄsken, men med den streken jeg fikk nÄ sÄ vet jeg sannelig ikke hva jeg skal tÞrre Ä tro.. Hjelp!

Endret av KristinM
Skrevet

Den der er helt klart positiv! 😀 Gratulerer sĂ„ mye â˜ș â˜ș

Anonymous poster hash: 01f47...e8d

Skrevet

Den der er helt klart positiv! Gratulerer sĂ„ mye â˜ș â˜ș

Anonymous poster hash: 01f47...e8d

SeriÞst?? Helt sikker?????? WÊÊÊ, vet ikke hva jeg skal tenke eller gjÞre her nÄ!!! SÄ det er null sjans for at det er en skyggestrek??

Skrevet

Gratulerer, den er positiv😀

Skrevet

Den er garantert positiv, streken der er blĂ„ og ikke grĂ„ og da er det ikke skyggestrek !😊 Gratulerer 😃

Skrevet

Ser ut som du fÄr klare deg uten vin i pÄsken, gitt :D Gratulerer :)  :gravid:

Skrevet

Å herregud! Er det virkelig mulig? Jeg fatter ingenting her nĂ„, vet ikke hvor jeg skal gjĂžre av meg.. Sitter pĂ„ jobb og mĂ„ holde maska! ĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠĂŠh!!!

Shit, vi har klart det! :D Tusen takk alle sammen, jeg er helt skjelven her jeg sitter nÄ! :D

Skrevet

Enig med de andre, den testen er garantert positiv. :)

KjÞp deg en digital test pÄ vei hjem fra jobb, en sÄnn som viser hvor langt du er pÄ vei.

SÄ kan du ta den nÄr du kommer hjem, og pakke den inn i gave til mannen din i kveld. :)

Anonymous poster hash: fe440...dc4

Skrevet

Enig med de andre, den testen er garantert positiv. :)

KjÞp deg en digital test pÄ vei hjem fra jobb, en sÄnn som viser hvor langt du er pÄ vei.

SÄ kan du ta den nÄr du kommer hjem, og pakke den inn i gave til mannen din i kveld. :)

Anonymous poster hash: fe440...dc4

Har allerede vÊrt pÄ apoteket og kjÞpt digital med ukeindikator, men mannen min vet det allerede, jeg mÄtte vise han testen i morges da jeg ikke visste helt hva jeg skulle tro eller hvordan jeg skulle reagere. Skal ta ny test i morgen tidlig :)

Det som er morsomt er at min mor kommer pĂ„ besĂžk fra sĂžr (vi bor i Nord-Norge), og senere i pĂ„sken skal min mann og sĂžnn reise til svigers pĂ„ pĂ„skebesĂžk. Alle i familien vet at vi har prĂžvd i ett Ă„r sĂ„ de venter like mye i spenning som oss. Ettersom vi nĂ„ har muligheten til Ă„ kunne fortelle det ansikt til ansikt istedenfor over telefon sĂ„ MÅ vi jo bare fortelle det nÄ i pĂ„sken selv om det er tidlig i lĂžpet. Jeg tror pĂ„ dere nĂ„r dere skriver at det er positivt resultat pĂ„ testen, men greier liksom ikke helt Ă„ tro pĂ„ det fĂžr jeg fĂ„r tatt den digitale i morgen. Vet ikke hva jeg gjĂžr om den sier "ikke gravid" :P

Skrevet

Hihi, sÄ herlig Ä se sÄnn ekte glede :) Blir kjekt Ä kunne dele den gode nyheten ansikt til ansikt :) 

ForstÄr hva du mener med at man egentlig skjÞnner hva det betyr, uten Ä klare Ä forstÄ rekkevidden :D Vi har prÞvd i snart ett Är vi ogsÄ. Ble gravid i hÞst, mistet og nÄ har jeg endelig testet positivt igjen, sÄ hÄper vi begge mÞter vÄren og sommeren med smÄkvalme og voksende livmor :P 

Skrevet (endret)

Hihi, sÄ herlig Ä se sÄnn ekte glede :) Blir kjekt Ä kunne dele den gode nyheten ansikt til ansikt :) 

ForstÄr hva du mener med at man egentlig skjÞnner hva det betyr, uten Ä klare Ä forstÄ rekkevidden :D Vi har prÞvd i snart ett Är vi ogsÄ. Ble gravid i hÞst, mistet og nÄ har jeg endelig testet positivt igjen, sÄ hÄper vi begge mÞter vÄren og sommeren med smÄkvalme og voksende livmor :P

Åh ja da hĂ„per jeg vi kan fĂžlge hverandre fremover med voksende mager og glede :)

Jeg vil bare hjem nÄ jeg, blir en fryktelig uproduktiv pÄ jobb i dag kjenner jeg :S Det "verste" er at jeg skal plukke mamma opp pÄ vei hjem fra jobb, sÄ jeg fÄr ikke sett mannen min noe alene fÞr hun kommer, og han skal jobbe i natt sÄ det blir lite tid til Ä snakke sammen. Han er helt i hundre og strÄlende fornÞyd med svarene jeg har fÄtt fra dere her :D Blir ogsÄ vanskelig Ä skulle holde seg med Ä si det til henne fÞr jeg har tatt den digitale testen i morgen. Da skal jeg i tillegg vente til mannen min stÄr opp sÄnn at vi kan fortelle det sammen :) sÄ dette blir en tÄlmodighetsprÞve av de store :D

Endret av KristinM
Skrevet

Hei dere kloke prÞvesvar-tolkere.. Jeg tok test i morges som jeg mistenker at faktisk er positiv, men jeg tÞr ikke Ä juble helt ennÄ.. Kan dere ta en titt?

http://tinypic.com/view.php?pic=210budf&s=9#.Vuu7lU32bVg

Streken er blÄ, ikke grÄ som jeg har forstÄtt at skyggestrekene gjerne er. Hva tror dere? Skyggestrek? Streken kom opp innenfor tidsvinduet til testen.

Vi har prÞvd i ett Är nÄ, men jeg vet dessverre ikke hvor jeg er i syklusen min da den er blitt helt tullete. Gikk nesten hele hÞsten uten Ä ha EL og dermed ogsÄ uten mens. Viste seg at kroppen hadde stoppet opp med produksjon av hormoner og dermed EL. Fikk derfor en runde med kjemisk utskraping (var hos gynekolog og fikk bekreftet med ultralyd at det ikke var noe der) for Ä fÄ "renset" opp og ut det som var av gammelt. Tok da ogsÄ en runde med femar for Ä prÞve Ä starte opp syklusen igjen. Etter det har jeg hatt mensen nesten som normalt (altsÄ i januar og februar), og jeg burde ha fÄtt den til nÄ. Jeg fÄr alltid mensen i lÞpet av natten, og da er det aldri tvil nÄr jeg stÄr opp om at den er kommet. NÄ har det siden tirsdag morgen kun kommet litt (veldig lite) friskt blod hver morgen, men ingenting utover dagen. Tok derfor en test i dag mest kun for Ä sjekke om jeg kan drikke litt vin i pÄsken, men med den streken jeg fikk nÄ sÄ vet jeg sannelig ikke hva jeg skal tÞrre Ä tro.. Hjelp!

Gratulerer! Den ser virkelig ut til Ă„ vĂŠre positiv! :)

Positiv sÄ lenge det er farge i selve teststreken og ikke pÄ hver side. Jeg fikk en ugyldig "positiv" med at fargen stoppen pÄ hver side av streken. 

MEN din ser virkelgi positiv ut :)

Skrevet

Ässen gikk det med clear blue digital?=)

Skrevet

Ässen gikk det med clear blue digital?=)

Den viste gravid 1-2 :D sÄ jeg er helt i ekstase her og kan ikke helt fatte at dette virkelig endelig har skjedd! :D <3

Skrevet

Juhu!!! Gratulerer sÄ mye!

Skrevet

Den viste gravid 1-2 :D sÄ jeg er helt i ekstase her og kan ikke helt fatte at dette virkelig endelig har skjedd! :D <3

gratulerer!<3

Skrevet

Jeg hadde helt klart tolket den som positiv, som de andre skriver! 

Har faktisk sluttet Ä bruke de testene der fordi jeg blir usikker nÄr den er sÄnn som bildet ditt, bruker digitaltest i stedet. 

GRATULERER med en liten spire i magen <3 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...