Gå til innhold

Hvor mye bør jeg gi i gave til en venninne som blir 40?

Anbefalte innlegg

Vi har kjent hverandre i mange år, men har ikke så mye kontakt lenger. Treffes kanskje 1- 2 ganger i året, noen timer hver gang. Og nå er jeg bedt i 40 års dag, men jeg aner ikke hvor mye jeg bør gi for. Noen med innspill. Tar gjerne i mot gaveforslag og :)

Anonymous poster hash: d7e84...c54

Fortsetter under...

Jeg kan ikke si hvor mye du skal legge i en gave. Det må du nesten kjenne på selv. Var nettopp i 40-årslag selv. Der ønsket jubilanten seg blant annet gavekort på en velværesalong som også selger sminken hun bruker. Så da var det bare å finne en sum jeg selv var komfortabel med og hun kunne bruke det til det hun ville.

Anonymous poster hash: 825be...d75

Jeg kan ikke si hvor mye du skal legge i en gave. Det må du nesten kjenne på selv. Var nettopp i 40-årslag selv. Der ønsket jubilanten seg blant annet gavekort på en velværesalong som også selger sminken hun bruker. Så da var det bare å finne en sum jeg selv var komfortabel med og hun kunne bruke det til det hun ville.

Anonymous poster hash: 825be...d75

Hvor mye gav du?

Jeg synes 500kr er passe.Mulig det høres mye ut,men synes det må være såpass siden det er en rund dag!Gavekort er jo alltids en grei gave.Du vet sikkert hva hun liker.

Enig

Anonymous poster hash: 94751...4f2

Annonse

Jeg syns du bør gi til en verdi av minst kr 1000- Om du verdsetter denne venninnen og om dere har vært venner en god stund burde veien tyngst når du skal avgjøre det. Setter du pris på henne? Det er jubileum og du er bedt. Minst kr 100,- ville jeg spandert på henne, såpass raus ville jeg vært og såpass ville jeg unt henne. Vis at dette også er en stor dag for deg å bli bedt i hennes store jubileumsfeiring

Anonymous poster hash: cab8a...1f8

Beklager skrivefeilene i innlegget over.Småling av deg om du går for noe under 1000 kr iallfall. Med mindre du er sosialklient da..da vil hun kanskje tilgi deg og heller sende med deg resten avbursdags kaka si med deg hjem stakkar

Beklager skrivefeilene i innlegget over.Småling av deg om du går for noe under 1000 kr iallfall. Med mindre du er sosialklient da..da vil hun kanskje tilgi deg og heller sende med deg resten avbursdags kaka si med deg hjem stakkar

??? Hva er problemet ditt?

Jeg hadde akkurat bursdag (30) og fikk 500 kr av de fleste, og 1000 kr av ei venninne.

Anonymous poster hash: 7c702...c43

Fikk du penger eller gaver?

Jeg fikk penger og jeg kom på nå at flere ga en liten eller stor gave ved siden av også 😊

Problem? Er vel HI her som haret problem og ikke vet hvordan hun skal behandle ei venninne på hennes store dag... :-S

Annonse

Problem? Er vel HI her som haret problem og ikke vet hvordan hun skal behandle ei venninne på hennes store dag... :-S

Jeg er hi

Tenker en gave til 800/1000 ville gitt noe fra kunsbutikken :)

Anonymous poster hash: 8f606...903

Kunsbutikken? Hva er det? Hva er kuns? Enig forresten, tenker minimum kr 1000 og max kr 15 000,-

Tenker 500,- er mer en nok. Vi pleier å gi en gave til rundt 200,- kroner i min vennegjeng. Ved rundt tall ville jeg ha gitt 500,- :) Tanken som teller!! 

Anonymous poster hash: fdff3...cd2

Har du noen gode tips til gave?

Hi

2-300 kr. + noe hjemmelaget. Heklet tøfler, kluter , blomster/ frukt vi har dyrket frem selv. (om det er sommer)etc

Kjøper gjerne en fin ting, som Passer til resten av gaven .

Aldri penge i gave, alt for upersonlig. 😯

Anonymous poster hash: a22a9...375

Jeg hadde akkurat bursdag (30) og fikk 500 kr av de fleste, og 1000 kr av ei venninne.

Fikk du penger eller gaver?

Jeg fikk penger og jeg kom på nå at flere ga en liten eller stor gave ved siden av også

Hva slags gaver fikk du da?

2-300 kr. + noe hjemmelaget. Heklet tøfler, kluter , blomster/ frukt vi har dyrket frem selv. (om det er sommer)etc

Kjøper gjerne en fin ting, som Passer til resten av gaven .

Aldri penge i gave, alt for upersonlig.

Anonymous poster hash: a22a9...375

Takk for fine tips :) skulle ønske jeg var god på hjemmelaget, men den gang ei :eeeh:

Hvis dere bor sentralt på østlandet ville jeg ha gitt et gavekort for en dag/ kveld på the Well :D Koster rett i underkant av 500 kr og ville vært svært populært her ihvertfall!

Anonymous poster hash: 7f39c...e21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...