Gå til innhold

negativ graviditetstest 4 dager før mens, kan jeg allikevel være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet I dag med en rfsu graviditetstest. Som vist nok skal gi svar hele 4 dager før forventet menstruasjon.

Men testen var negativ, ikke engang antydning til strek 😢.

Kan jeg fremdeles Være gravid? Føler meg veldig gravid. Ømme piper , oppblåst, kvalm , trett osv...

Anonymous poster hash: d08d6...7a4

Skrevet

Ventet mens en søndag. Testet negativt onsdag og positivt torsdag. Er 22 uker nå. :)

Anonymous poster hash: ffcfd...381

Skrevet

Flere?

Skrevet

Testet negativt torsdag, ikm lørdag, positivt søndag.

Anonymous poster hash: b0482...e8a

Skrevet

Ikke jeg selv, men en god vennine, hun testet negativt fram til 5 dager på overtid. Da fikk hun verdens svakeste positive.

Så jag, det er selvsagt mulig.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: f41fc...1c9

Skrevet

Testet I dag med en rfsu graviditetstest. Som vist nok skal gi svar hele 4 dager før forventet menstruasjon.

Men testen var negativ, ikke engang antydning til strek .

Kan jeg fremdeles Være gravid? Føler meg veldig gravid. Ømme piper , oppblåst, kvalm , trett osv...

Uff, beklager at jeg ler, men...... Ømme PIPER??! :legrine:

Anonymous poster hash: 7a98c...d92

Skrevet

Men testen var negativ, ikke engang antydning til strek .

Uff, beklager at jeg ler, men...... Ømme PIPER??! :legrine:

Anonymous poster hash: 7a98c...d92

Synd at U en var rett ved siden av I

Anonymous poster hash: e6145...e89

Skrevet

Jeg testet positivt 18 dpo denne gangen. Noen tester ikke positivt dør godt over en uke etter IKM eller mer, så bare ta det med ro du :)

Anonymous poster hash: ab554...363

Skrevet

Fikk ikke positiv test før ei uke over denne gang, og fikk de første ukene veldig svake streker. Men er veldig gravid, og venter baby når som helst - ul termin stemmer også med menstermin 😃 Med de to andre fikk jeg positiv test før IKM, så hvorfor den var så treg til å slå ut nå vet jeg ikke... Men fullt mulig du er gravid i allefall 👍🏻

Anonymous poster hash: daed7...9ae

Skrevet

Jeg har aldri testet positiv før ikm.

Må vente til 4-5 dager etter.

Anonymous poster hash: 88a71...e75

Skrevet

Men testen var negativ, ikke engang antydning til strek 😢.

Vet det er tastefeil men må bare si, ømme piper høres kjempe slitsomt ut.

Åpen for at jeg har dårlig humor. 😂😂😂

Anonymous poster hash: 88a71...e75

Skrevet

Det er ingen vits i å teste før dagen du venter mensen, så det er klart du kan være gravid. Jeg fatter ikke at det er så vanskelig å forstå det med tidspunkt for testing! Ja, man kan i noen tilfeller få positivt resultat dager før forventet mens, men det kan like gjerne slå ut negativt når du er gravid.

Anonymous poster hash: 628e6...626

Skrevet

Jeg tok test på torsdag forrige uke, for jeg hadde bestilt p-sprøyte til mandagen, og skulle på fest hele helgen. Den var negativ som antatt, og jeg drakk meg dessverre nogenlunde full på fredagen. På mandagen da jeg dro til legen tok jeg en test til for sikkerhetsskyld siden legen mente den kunne være tatt for tidlig- og den var faktisk strålende positiv... Så her sitter jeg nå gravid litt over 4 uker på vei :) Og er superlykkelig til tross for at jeg hadde planer om å vente en stund til :) 

Anonymous poster hash: 3d77e...9c2
Skrevet

Det er ingen vits i å teste før dagen du venter mensen, så det er klart du kan være gravid. Jeg fatter ikke at det er så vanskelig å forstå det med tidspunkt for testing! Ja, man kan i noen tilfeller få positivt resultat dager før forventet mens, men det kan like gjerne slå ut negativt når du er gravid.

Anonymous poster hash: 628e6...626

For en duste-kommentar! Mange får strek 5 dager før de skal ha mensen 😉

Når det er sagt, det er dumt å bruke dyre tester når man skal holde på å teste. Kjøp strips og ha 2 clearblue i bakhånd når du får strek på strips.

Anonymous poster hash: ac616...5c6

Skrevet

Har selv fått positiv optil 3 dager Før forventet mens 😊 men 4 dager er kanskje litt vel tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...