Gå til innhold

7 dager siden IKM, men negativ test!

Anbefalte innlegg

Hei alle der ute!😊😊

Nå er det ei uke siden jeg skulle fått mensen, men den har fortsatt ikle dukket opp. Vet jeg hadde EL 14 dg tidligere pga el-test. Har tatt fire graviditetstester, på onsdag-fredag-søndag-onsdag. Alle negativ!

What to do!? Noen som har erfaring med uteblitt mens og negative tester? Og når burde jeg ta kontakt med legen?

Har veldig lang syklus til vanlig(35-40 dg) som ikke er så veldig regelmessig, men er på syklusdag 50 i dag!!😧

Og vil bli gravid!👶🏼

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144266613-7-dager-siden-ikm-men-negativ-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle der ute!😊😊

Nå er det ei uke siden jeg skulle fått mensen, men den har fortsatt ikle dukket opp. Vet jeg hadde EL 14 dg tidligere pga el-test. Har tatt fire graviditetstester, på onsdag-fredag-søndag-onsdag. Alle negativ!

What to do!? Noen som har erfaring med uteblitt mens og negative tester? Og når burde jeg ta kontakt med legen?

Har veldig lang syklus til vanlig(35-40 dg) som ikke er så veldig regelmessig, men er på syklusdag 50 i dag!!😧

Og vil bli gravid!👶🏼

Sjølv om du tester med El tester er det ingen garanti. Kroppen kan ha prøvd men ikkje sluppet egget og har prøvd igjen og igjen og så kom det til slutt.

Hadde du tempe har du meir kontroll.

Anonymous poster hash: 58184...97d

Takk for svar😊. Med det mener du at el kunne vært litt senere enn testen viste, og at mensen derfor er forskjøvet? Off, jeg går rundt og innbiller meg at jeg allerede er gravid, til tross for negative tester. Men ingen tegn til mensen heller.. Blir jo helt gal av dette😝

Min erfaring etter å ha lest på dette forumet i årevis, er at de aller aller fleste med forsinket mens og negative tester ikke er gravide. Jo mer du stresser og kaver og tester og føler, jo mer skyver du bare mensen foran deg. Beste er å innse at slaget er tapt, å at du enten ikke hadde eggløsning denne mnd, eller at dere bommet skikkelig på den. Eneste håpet, er om dere har hatt regelmessig sex etter det du trodde var eggløsningen. Har du da hatt eggløsning senere, kan du jo være heldig å ha truffet den, å blitt gravid. Å da vil jo testen før eller senere kunne bli positiv. "alle" prøvere opplever forsinket mens i prøvetiden, selv om de aaaaaaldri har hatt forsinket mens før. Psyken vår er en sterk kraft.

Anonymous poster hash: bc59d...e9f

Takk for svar😊 Og takk for at du drar meg ned litt på jorda! Har fortsatt et lite håp om at jeg er gravid. Og dersom jeg ikke er det (mest sannsynlig altså!) så vil jeg bare få mensen og begynne på ny syklus og prøveperiode😝😝

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...