Gå til innhold

Blomster på graven om vinteren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags blomster legger dere på graven nå på vinteren? Er det "gjerrig" av meg å tenne et lys å legge ved en rose? Eller bør man legge en hel bukett når man først gjør det? 

Det er sønnen til noen bekjente av meg som er død. 

Anonymous poster hash: 648ba...dd7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt ok med et lys og en rose. Det som betyr noe er at du faktisk går dit og viser at du ikke har glemt ham.

Anonymous poster hash: 94d42...635
Skrevet

På graven til ungene våre er det to roser som legges ned når vi er der på vinteren, en for hver av de, også tenner vi lykt. Tenker litt slik at blomstene fryser så fort, det blir ikke pent om det ligger en hel bukett hvor deler har visnet og resten har fryst, mens enkelt roser som fryser, holder den fine formen lenge :)

Så du kan helt fint ta med en enkel rose og en lykt, det ville passet perfekt hadde noen gjort det på grava vår :) Her er det også besteforeldre som setter opp silkeblomster på vinteren, setter på små bamser og lignende :)

Skrevet

Det er helt ok med et lys og en rose. Det som betyr noe er at du faktisk går dit og viser at du ikke har glemt ham.

Anonymous poster hash: 94d42...635

Signerer.

Bare å dra dit å tenne et lys betyr så utrolig mye.

Jeg blir så glad når noen gjør det på grava til min sønn. Desverre er det sjeldent. 🌸

Spesiellt glad blir jeg når noen husker bursdagen hans. Det å komme dit når lys er tennt av andre gjør så utrolig godt.

Programer kalenderen på mobilen din, ikke glem bursdagen hans, det er mitt tips. Det gleder et knust englemammahjerte veldig❤️

Anonymous poster hash: a6fa4...eac

Skrevet

Må det være blomster? Hva med en gips/ steinfigur?

Et hjerte, dyr eller engel?

Anonymous poster hash: 6022e...a43

Skrevet

Jeg bruker å legge sånn der lyng ( rosa) på vinteren. Og nå på våren tar jeg lyng + påskelijer, perleblomster osv.. Granbarkrans er også fint på vinteren - trenger ikke å være bukett. 

Viktigste at det ser litt velstelt og tatt vare på.

Anonymous poster hash: abba3...986
Skrevet

Så nå at det var noen bekjente sin grav. Da holder rose og lys i massevis :)

Anonymous poster hash: abba3...986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...