Gå til innhold

flere som har prøvd lenge ?

Anbefalte innlegg

Vi er i pp12 med søskenforsøk nå. Begynner å miste motet for ordentlig nå. Førstemann fikk vi til på 7pp. Både mannen og jeg har vært grundig utredet og ingenting er galt. Hatt 3 kurer med pergo og 4 kurer med femar uten at det har resultert i graviditet. Nå skal vi ha 2 runder med inseminering før vi går over er på prøverør hvis ikke inseminering fungerer heller.

Frustrerende at ting tar så tid når det ikke er noe galt! Tror jeg stresser/tenker for mye på det. Men er jammen ikke lett å la være heller 😯

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144266471-flere-som-har-pr%C3%B8vd-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra jeg ble gravid med lillesøster til jeg ble gravid igjen gikk det 10 år, men da bare hjemmeforsøk uten legehjelp. En primolutkur pga sydentur ga meg faktisk en eggløsning.. Dessverre endte det i SA i uke 8.. Har prøvd ny primolutkur, nå mer bevisst, men tr kom gitt.. prøver igjen neste EL med hostesaft. ;)

Annonse

Frå vi begynte å prøve til førstemann kom tok det fire år og tre icsi-forsøk..Med nestemann prøvde vi ikkje og blei gravid 10 mnd etter at førstemann blei født!No prøver eg og min nye man, og går inn i vår 4. pp.Spent på om eg kan bli gravid! (Sist runde antyde fertilitetsklinikken dårleg eggløsning,i tillegg til at eg no berre har ein eggleder,og er 36 år! :S).Men prøver! ;-)

Hei:)

Jeg er en helt ny bruker her og gleder meg masse til å dele erfaringer og annet med dere. Ser at det er mange som har prøvd lenge.

Jeg sluttet på ppillen i August 2015, men fortsatt ingenting. De første månedene tenkte vi ikke så mye på det da jeg troddr at det ville ta litt tid før hormoner og alt er på plass etter ppillene, men nå merker jeg at jeg stresser litt. Alle rundt meg ser ut til å bli gravide akkurat når de ønsker det. De kan tydeligvis bare tenke tanken og vips så er de gravide.

Jeg har alltid ment at jeg har en veldig normal syklus på ca 30 dager, men de siste månedene har det variert fra 27-33 dager. Siste periode (33 dager) var mensen en uke forsinket og jeg håpet selvfølgelig st jeg var gravid, selv om tre tester viste negativ:-p.

Lurer egentlig bare på om noen har tips og forslag til noe man kan gjøre?

:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...