Gå til innhold

Lavt nivå av leukocytter, angst for blodkreft😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 10 år tok blodprøver fordi hun er trøtt og slapp...fikk brev fra legen om litt lavt innhold av leukocytter...det står hun må ta ny blodprøve om 2 uker. Jeg har googlet, og hjelp. Det skulle jeg ikke ha gjort... 🙈 Kom opp masse rart med leukemi....😳

Hva kan det være som gjør at hun har lave verdier av dette....?

Anonymous poster hash: 5d7b9...b8b

Skrevet

Datteren min på 10 år tok blodprøver fordi hun er trøtt og slapp...fikk brev fra legen om litt lavt innhold av leukocytter...det står hun må ta ny blodprøve om 2 uker. Jeg har googlet, og hjelp. Det skulle jeg ikke ha gjort... 🙈 Kom opp masse rart med leukemi....😳

Hva kan det være som gjør at hun har lave verdier av dette....?

Det hadde sønnen min også en gang. Han hadde da virus i kroppen så noen uker etterpå var alt ok. Så om jenta ikke er i form kan det gi utslag på den måten.

Skjønner at tankene flyr:/ Men håper du blir litt beroliget. Ved blodkreft vil nok verdiene være avvikende ved så stor grad at det blir full alarm- har jeg forstått det som.

Anonymous poster hash: 287ae...c2b

Skrevet

Takk for svar. Hvilken type virus? Som i forkjølelse?

De tok jo flere andre prøver av henne også...så håper du har rett, med at det hadde blitt full alarmberedskap...

Skrevet

De tok jo flere andre prøver av henne også...så håper du har rett, med at det hadde blitt full alarmberedskap...

Var forkjølelse ja. Viste seg at vi begge hadde lite d-vitamin så det slapp ikke tak, og jeg ble bekymret spesielt for barnet.

Skrevet

Var forkjølelse ja. Viste seg at vi begge hadde lite d-vitamin så det slapp ikke tak, og jeg ble bekymret spesielt for barnet.

Og ja, jeg googlet mye da og husker jeg kom over sider hvor barn ble innlagt samme dag svarene kom. Verdiene var langt unna normalverdiene.

Skrevet

Jeg har hatt lave verdier med leukocytter i noen år nå. Jeg har ikke blodkreft. Har noen andre mangler som kan gi lave verdier av hvite blodlegemer, og det er årsaken hos meg, selv om de ikke finner årsaken til de andre manglene.

Anonymous poster hash: 82fc3...bdc
Skrevet

Takk for svar 😊

Skrevet

Hvis leuk-verdiene er så lave at det er forenlig med leukemi ville tiltak bli iverksatt umiddelbart. Prøv så godt du kan å slappe av og vente til neste prøve, og prøv å la være å google! ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...