Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #51 Skrevet 13. mars 2016 Ja dessverre. En nær ble slått og sparket, og døde av skadene. Kjente ikke vedkommende som gjorde dette, han er på vei ut av fengsel i disse dager. Det skjedde for 5,5 år siden. Alt for tidlig å komme ut nå. Anonymous poster hash: 75830...ad0
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #52 Skrevet 13. mars 2016 Min venninne ble drept i en skyteepisode på Stureplan i Stockholm for endel år siden Anonymous poster hash: d6aed...3d1
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. mars 2016 #53 Skrevet 13. mars 2016 Ja, bestekameraten min ble drept av Taliban i Afghanistan.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #54 Skrevet 13. mars 2016 Jeg kjente også den lille jenta og stemoren som ble dømt og har sonet for drapet. Kjente også ett av ofrene på Utøya litt og var i begravelsen hennes. Men stemorsaken var likevel langt mer opprivende og personlig. Kjempetung opplevelse for veldig mange jeg brydde meg om. Anonymous poster hash: cc026...608 Var det hun som var aktiv på et mammaforum? Noe med en trapp? Anonymous poster hash: e3abd...5db
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #55 Skrevet 14. mars 2016 Der jeg kommer fra ble en hel familie drept. Mor, halvsøster og to yngre søsken ble drept av far (stefar), før han tente på huset og tok sitt eget liv. Dette er ca 30 år siden, og jeg var rundt 10 år da det skjedde. Kjente de ikke godt, men hadde snakket både med mor og hennes eldste datter. Ufattelig tragisk sak. Anonymous poster hash: cbabf...945
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #56 Skrevet 14. mars 2016 Kjente en som ble drept av mannen sin da det kom frem at hun ville gå fra ham. Fasaden folk setter opp kan være så feil. Hun snakket kun om hvor fantastisk mannen var osv gjennom årene og han virket igså som en flott mann. Der tok vi alle grundig feil! Anonymous poster hash: 1ac1f...9cc
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #57 Skrevet 14. mars 2016 Kjenner en som uten vilje drepte barnet sitt. Tragisk Anonymous poster hash: 508a8...f0f
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #58 Skrevet 14. mars 2016 Faren til en ekskjæreste ble drept og en jente jeg gikk på skole med. Han ble drept av en kompis og hun ble drept av tidligere samboer. Anonymous poster hash: 80cb9...8fe
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #59 Skrevet 14. mars 2016 Jeg kjente også den lille jenta og stemoren som ble dømt og har sonet for drapet. Kjente også ett av ofrene på Utøya litt og var i begravelsen hennes. Men stemorsaken var likevel langt mer opprivende og personlig. Kjempetung opplevelse for veldig mange jeg brydde meg om. Anonymous poster hash: cc026...608 Var det hun som var aktiv på et mammaforum? Noe med en trapp? Anonymous poster hash: e3abd...5db Var ikke det et rent justismord? Hun fikk epileptisk anfall i trappa og ble liggende oppå barnet så det døde. Det fellende "beviset" var til syvende og sist en hostelyd på lydopptaket fra 113-samtalen, der stemoren sa det var hun selv som hostet, mens retten mente det var barnet. Anonymous poster hash: d2c99...593
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #60 Skrevet 14. mars 2016 Jeg kjente en familie der far kvalte mor og to barn før han tok sitt eget liv. Naboen vår ble drept av en ukjent mann. De fant han noen år etter, tilfeldig via DNA i en database. Vi gikk i samme gate, hundre meter fra det som skjedde. Men pga en bakketopp så vi ingenting. Anonymous poster hash: 4f28a...35b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #61 Skrevet 14. mars 2016 Naboen min når jeg var ungdom drepte seg selv og unge sin på et år. Helt forferdelig. Han og moren skulle gå fra hverandre og kan skulle bare kjøre henne til den nye plassen moren skulle flytte. Så forsvant en venninne av en i familien (som jeg også kjente). Ingen vet med sikkerhet hva som skjedde, hun er enda ikke funnet. For over 10år siden ble en av mine beste venninner drept av sin ex. Så ble en gutt som jeg var dagmamma for drept (han var da tennåring). Husker han enda som den gutten han var, alltid sprudlende og glad. Kan bare ikke forstå at noen kan være så forferdelig syke i hodet at de dreper uskyldige barn. Alle disse sakene har gått inn på meg. Ellers så kjenner jeg til folk som har tatt livet av seg, men det er jo ikke drap (men selvdrap). Anonymous poster hash: 7c503...4c0
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #62 Skrevet 14. mars 2016 Får ikke til å sitere fra mobil, men stemorsaken var den med trappen, ja. Ang. påstanden om justismord: Det er også en stor del av det som gjorde den saken så ekstremt opprivende. Det var veldig vanskelig å vite hva man skulle tenke/tro, og venner og familiemedlemmer sto mot hverandre. Mange relasjoner gikk i oppløsning. Anonymous poster hash: cc026...608
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #63 Skrevet 14. mars 2016 Får ikke til å sitere fra mobil, men stemorsaken var den med trappen, ja. Ang. påstanden om justismord: Det er også en stor del av det som gjorde den saken så ekstremt opprivende. Det var veldig vanskelig å vite hva man skulle tenke/tro, og venner og familiemedlemmer sto mot hverandre. Mange relasjoner gikk i oppløsning. Anonymous poster hash: cc026...608 Er denne saken fra Midt-Norge? Anonymous poster hash: 5145f...96a
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #64 Skrevet 14. mars 2016 I nabohuset, fyllemiljø, ble en mann familien kjente til knivstukket i halsen og døde. Drapsmannen "husket ikke" og slapp straff. Jeg har også vært på Peppes med et par der han drepte og parterte henne et par år senere. Anonymous poster hash: bbb1f...cf0
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #65 Skrevet 14. mars 2016 Får ikke til å sitere fra mobil, men stemorsaken var den med trappen, ja. Ang. påstanden om justismord: Det er også en stor del av det som gjorde den saken så ekstremt opprivende. Det var veldig vanskelig å vite hva man skulle tenke/tro, og venner og familiemedlemmer sto mot hverandre. Mange relasjoner gikk i oppløsning. Anonymous poster hash: cc026...608 Er denne saken fra Midt-Norge? Anonymous poster hash: 5145f...96a Ja Anonymous poster hash: 0d503...4d0
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #66 Skrevet 14. mars 2016 Ja, pappaen min drepte faren til søskenbarnet mitt. Han slo han ihjel når han kom hjem og faren til søskenbarnet mitt som var 9år voldtok henne. Anonymous poster hash: 28fe3...290
Gjest Antarctica Skrevet 14. mars 2016 #67 Skrevet 14. mars 2016 Ja, pappaen min drepte faren til søskenbarnet mitt. Han slo han ihjel når han kom hjem og faren til søskenbarnet mitt som var 9år voldtok henne. Anonymous poster hash: 28fe3...290 Hva skjedde med faren din etterpå? Dette var jo en form for nødverge, tross alt?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #68 Skrevet 14. mars 2016 Kjente et barn som ble drept og vedkommende som gjorde det. Kjente en ung jente som ble drept av sin eks. Kjente en dame som ble bortført og drept. Drap er grusomt. Tre familier er helt ødelagt i dag pga disse tre drapene. Anonymous poster hash: 76106...d93
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #69 Skrevet 14. mars 2016 Får ikke til å sitere fra mobil, men stemorsaken var den med trappen, ja. Ang. påstanden om justismord: Det er også en stor del av det som gjorde den saken så ekstremt opprivende. Det var veldig vanskelig å vite hva man skulle tenke/tro, og venner og familiemedlemmer sto mot hverandre. Mange relasjoner gikk i oppløsning. Anonymous poster hash: cc026...608 Er denne saken fra Midt-Norge? Anonymous poster hash: 5145f...96a Ja Anonymous poster hash: 0d503...4d0 Jeg var på forumet da. Det var mye som ikke stemte der. Anonymous poster hash: d6aed...3d1
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #70 Skrevet 14. mars 2016 Får ikke til å sitere fra mobil, men stemorsaken var den med trappen, ja. Ang. påstanden om justismord: Det er også en stor del av det som gjorde den saken så ekstremt opprivende. Det var veldig vanskelig å vite hva man skulle tenke/tro, og venner og familiemedlemmer sto mot hverandre. Mange relasjoner gikk i oppløsning. Anonymous poster hash: cc026...608 Et annet element som gjorde at den var sjokkerende, var jo den dogmatiske rettsutøvelsen. Hun fikk 12 år for noe som kan ha vært et uhell. Christoffers stefar fikk først 6, så skjerpet til 8 år, for systematisk mishandling over mange år. Anonymous poster hash: d2c99...593
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #71 Skrevet 14. mars 2016 Får ikke til å sitere fra mobil, men stemorsaken var den med trappen, ja. Ang. påstanden om justismord: Det er også en stor del av det som gjorde den saken så ekstremt opprivende. Det var veldig vanskelig å vite hva man skulle tenke/tro, og venner og familiemedlemmer sto mot hverandre. Mange relasjoner gikk i oppløsning. Anonymous poster hash: cc026...608 Er denne saken fra Midt-Norge? Anonymous poster hash: 5145f...96a Ja Anonymous poster hash: 0d503...4d0 Jeg var på forumet da. Det var mye som ikke stemte der. Anonymous poster hash: d6aed...3d1 Jeg var ikke her på den tiden. Var det her inne hun kom med alle rare opplysninger, ville legge ut bilder etc? Anonymous poster hash: 0d503...4d0
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #72 Skrevet 14. mars 2016 Får ikke til å sitere fra mobil, men stemorsaken var den med trappen, ja. Ang. påstanden om justismord: Det er også en stor del av det som gjorde den saken så ekstremt opprivende. Det var veldig vanskelig å vite hva man skulle tenke/tro, og venner og familiemedlemmer sto mot hverandre. Mange relasjoner gikk i oppløsning. Anonymous poster hash: cc026...608 Er denne saken fra Midt-Norge? Anonymous poster hash: 5145f...96a Ja Anonymous poster hash: 0d503...4d0 Jeg var på forumet da. Det var mye som ikke stemte der. Anonymous poster hash: d6aed...3d1 Jeg var ikke her på den tiden. Var det her inne hun kom med alle rare opplysninger, ville legge ut bilder etc? Anonymous poster hash: 0d503...4d0 Tror det het nybaktmamma.com Anonymous poster hash: d2c99...593
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #73 Skrevet 14. mars 2016 Får ikke til å sitere fra mobil, men stemorsaken var den med trappen, ja. Ang. påstanden om justismord: Det er også en stor del av det som gjorde den saken så ekstremt opprivende. Det var veldig vanskelig å vite hva man skulle tenke/tro, og venner og familiemedlemmer sto mot hverandre. Mange relasjoner gikk i oppløsning. Anonymous poster hash: cc026...608 Er denne saken fra Midt-Norge? Anonymous poster hash: 5145f...96a Ja Anonymous poster hash: 0d503...4d0 Jeg var på forumet da. Det var mye som ikke stemte der. Anonymous poster hash: d6aed...3d1 det vet jeg ikke noe om, men jeg vet hvor det skjedde, vokst opp der og vært der mye. Det var bare trist å tenke på, stakkars familie Anonymous poster hash: 5145f...96a
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #74 Skrevet 14. mars 2016 Jeg kjente også den lille jenta og stemoren som ble dømt og har sonet for drapet. Kjente også ett av ofrene på Utøya litt og var i begravelsen hennes. Men stemorsaken var likevel langt mer opprivende og personlig. Kjempetung opplevelse for veldig mange jeg brydde meg om. Anonymous poster hash: cc026...608 Var det hun som var aktiv på et mammaforum? Noe med en trapp? Anonymous poster hash: e3abd...5db Var ikke det et rent justismord? Hun fikk epileptisk anfall i trappa og ble liggende oppå barnet så det døde. Det fellende "beviset" var til syvende og sist en hostelyd på lydopptaket fra 113-samtalen, der stemoren sa det var hun selv som hostet, mens retten mente det var barnet. Anonymous poster hash: d2c99...593 skjønte ikke? Anonymous poster hash: 72741...4fd
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2016 #75 Skrevet 14. mars 2016 Jeg kjente også den lille jenta og stemoren som ble dømt og har sonet for drapet. Kjente også ett av ofrene på Utøya litt og var i begravelsen hennes. Men stemorsaken var likevel langt mer opprivende og personlig. Kjempetung opplevelse for veldig mange jeg brydde meg om. Anonymous poster hash: cc026...608 Var det hun som var aktiv på et mammaforum? Noe med en trapp? Anonymous poster hash: e3abd...5db Var ikke det et rent justismord? Hun fikk epileptisk anfall i trappa og ble liggende oppå barnet så det døde. Det fellende "beviset" var til syvende og sist en hostelyd på lydopptaket fra 113-samtalen, der stemoren sa det var hun selv som hostet, mens retten mente det var barnet. Anonymous poster hash: d2c99...593 skjønte ikke? Anonymous poster hash: 72741...4fd De antydet at hun ringte 113 mens barnet fortsatt var i live, og at hun drepte barnet eller lot det dø med vilje etterpå. Hostingen ble et fellende bevis fordi de fastslo at det var lyden av et barn. Anonymous poster hash: d2c99...593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå