Gå til innhold

Kjenner dere noen som har blitt drept? Eller kjenner dere noen som har drept?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker st det er så mange syke folk i verden og lurer på om du kunne fatte mistanke at personen kunne bli drapsmann? Skummelt med folk som plutselig dreper. Leste i vg om de 15 åringene som drepte venninna si helt plutselig😮😔

Anonymous poster hash: bb589...e47

Fortsetter under...

Skrevet

Ja kjenner ei som ble drept. Tragisk sak.

Anonymous poster hash: 83da0...962

Skrevet

Kjente en før som det ble sagt hadde drept en person. Det skjedde på en ungdoms institusjon da han var 14 år gammel. Han hadde vært sint og dyttet en ansatt fordi han ville rømme, den ansatte falt bakover og slo hodet. Kom frem senere at han hadde skjøre blodårer i hjernen ingen visste om, så han var mye mer utsatt for å kunne dø av mindre slag mot hodet enn andre. 

Anonymous poster hash: 75c24...17c
Skrevet

Huffda 😔

Skrevet

Ja, kjenner ei som ble drept ja. Familie, som jeg ikke hadde spesielt god kontakt med (tremenning, stor familie og mange uti slekta jeg ikke kjenner særlig godt). Tragisk sak... Kjenner heldigvis ingen som HAR drept da.

Leste også den saken med 15-åringene...helt forjævlig 🙁

Anonymous poster hash: 00f7d...6b5

Skrevet

Pappa ble drept. Snart 2 år siden. Smertefullt å leve med.

Anonymous poster hash: d001b...931

Annonse

Skrevet

Kjente en liten jente som ble drept av sin stemor😞

Anonymous poster hash: 0d503...4d0

Skrevet

Ja..jeg gikk i parallelklassen til en som skjøt en person i ryggen. Ble stor oppstyr fordi han nektet å ha skutt i ryggen, og sa det var selvforsvar. Dette skjedde i fylla.

Han var en skikkelig møkkafyr på skolen. Kjent for å erte og mobbe andre. Drakk tidlig, ga blaffen i karakterer

Han er nå ute av fengsel og har startet egen bedrift. Går visst ok.. Klarer ikke helt å tro at han er blitt en bedre person

Anonymous poster hash: 61254...fc7

Skrevet

En venninne ble drept, ikke funnet drapsmannen, selv om de trodde de hadde drapsmannen.

Gikk lang tid før jeg gikk ute etter det var mørkt, spesielt på den veien hun ble drept. Der har jeg kin gått en gang etterpå.

Anonymous poster hash: a18e7...10d

Skrevet

Min fettet ble slått ihjel. Kjente ham ikke noe særlig, han var i et belastet miljø. En jeg er på hils med i nabolaget skøt en kamerat i sin ungdom. Det var vel helst et uhell i fylla (lek med våpen).

Anonymous poster hash: f1fa9...ac3

Skrevet

Kjente en liten jente som ble drept av sin stemor😞

Anonymous poster hash: 0d503...4d0

Herregud😮 Så tragisk!!! Sykt at det finnes slike mennesker 😐

Skrevet

Kjenner to som ble drept . Ei jente som ble kvalt og voldtatt av en voksen mann(hun var ungdom) , og en gutt som ble skutt og drept (av extypen til svigermoren) . Tragiske saker 😔

Anonymous poster hash: e9141...283

Skrevet

Jeg kjenner en som drepte faren sin, som hadde voldtatt og forgrepet seg på han og søsken hele livet.

Anonymous poster hash: 335c6...050

Annonse

Skrevet

Ja, jeg kjente en som ble drept av faren sin. Utrolig fæl familietragedie.

Anonymous poster hash: 962a2...f3f
Skrevet

Broren til en ungdomskompis av meg ble drept. Det ble avskrevet som selvmord pga. bevisets stilling, selv om han hadde vært dopfri i mange år, skapt seg et liv han elsket, holdt seg helt ute av narkomiljøet og naboene hadde sett personer fra narkomiljøet tvinge seg inn hos ham, hørt ham bli banket opp. Før politiet kom var han død pga. overdose.

Miljøet nektet å akseptere at han hadde kommet seg ut av avhengigheten og hadde tidligere en gang også tvunget i ham dop for å få ham utpå igjen (det var vitner til det også, men også det ble henlagt).

Fordi han hadde vært narkoman i flere år tidligere ble ikke saken tatt like alvorlig som en annen sak ville blitt, ble bare avskrevet som overdose selv om det var tydelige tegn på at narkoselgere hadde brutt seg inn hos ham og banket ham og han var død når de forlot ham.

Ellers var det rett før jeg fikk en drapsmann som pasient for flere år siden, voldtektsmann og drapsmann. Hadde selvfølgelig gjort jobben min om det var blitt bestilt timer hos meg. Han var i fengsel og ville i så fall ha med seg to betjenter til behandling. "Heldigvis" ble det foretatt en ny sikkerhetsvurdering og det ble bestemt at han ikke burde ha kvinnelig behandler. Eieren av klinikken som mottok forespørselen forstod hvem det var og tok opp spørsmålet om det var særlig smart å la ham gå til kvinnelig behandler mtp. hvilken behandling han trengte og at jeg var kvinne, mtp. min sikkerhet i fremtiden. Var glad jeg slapp den pasienten.

Har vært borti en drapsmann på sykehus, også han satt egentlig i fengsel, hadde blitt operert. Det var ingen problemer.

Søsteren til ei jeg kjente som barn ble drept av en som var på ferie i Norge, var en stor sak den gangen.

Anonymous poster hash: 88c92...cea
Skrevet

Kjenner og kjenner, er en uti slekta som jeg vet har drept noen og sittet inne for det. Personen hadde misbrukt ham i flere år som barn og til slutt fikk han nok. Knivstakk under blindt raseri. 

Anonymous poster hash: 384a8...77f
Skrevet

Jeg kjente en som drepte en i et slagsmål i fylla. Typisk utestedskrangel hvor utfallet ble så tragisk som det kunne blitt. Det var nok ikke meningen å drepe.

Anonymous poster hash: 7df4e...b70
Skrevet

Lillebroren min ble drept som baby. Kjente han som drepte han.

Anonymous poster hash: 04a5d...ec4

Skrevet

ei jente i familien min på 18 år blei drept av sambuaren sin.tragisk

Anonymous poster hash: 937bf...86f
Skrevet

Kjente en som ble drept av sin egen far, og kjenner en som har drept. Fryktelige historier begge to!

Anonymous poster hash: 27572...4da

Skrevet

Ja, jeg kjente en som ble knivdrept da vi var i 16-17-årsalderen.

Anonymous poster hash: a0a90...191

Skrevet

Lillebroren min ble drept som baby. Kjente han som drepte han.

Anonymous poster hash: 04a5d...ec4

Huff,så utrolig tragisk 😢😔😔 fikk vondt inni meg nå, stakkars lille gutt😔😔 må ha vært utrolig tøft for deg og dine foreldre og😢😢 klem

Anonymous poster hash: b792f...950

Skrevet

Kjenner både en som har drept og blitt drept. Beste kameraten til pappa ble skytet mens han sov av sin samboer. Grunnen;sjalusi siden han hadde en sønn fra tidligere forhold som hun nekta han og møte. Han møtte han i smug og hun fant det ut:/

Det "verste" er at hun tok utdannelse i fengsel og er ansatt som lege på Ullevål sykehus😮😮 broren min hadde sett hun der i jobbsammenheng og fikk sjokk.. Her dreper hun ett menneske og får hun jobb som lege på ett sykehus!!!

Skrevet

Kjenner både en som har drept og blitt drept. Beste kameraten til pappa ble skytet mens han sov av sin samboer. Grunnen;sjalusi siden han hadde en sønn fra tidligere forhold som hun nekta han og møte. Han møtte han i smug og hun fant det ut:/

Det "verste" er at hun tok utdannelse i fengsel og er ansatt som lege på Ullevål sykehus😮😮 broren min hadde sett hun der i jobbsammenheng og fikk sjokk.. Her dreper hun ett menneske og får hun jobb som lege på ett sykehus!!!

Det er ikke mulig å fullføre medisinstudiet fra fengsel. Mye praksis og obligatorisk undervisning som umuliggjør det...

Anonymous poster hash: 30143...570

Skrevet

Det er ikke mulig å fullføre medisinstudiet fra fengsel. Mye praksis og obligatorisk undervisning som umuliggjør det...

Anonymous poster hash: 30143...570

Hun fikk utdannelse jo. Men sjekka opp nå og nå jobber hun som instutisjons sjef på ett sykehjem i Oslo..

Anonymous poster hash: c7bcc...a09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...