Gå til innhold

Jeg lukter en lukt som ikke er her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å oppleve det jevnlig etter jeg sluttet med p piller.

Ingen andre i familien kjenner lukten, og det er den samme type lukt hver gang. Jeg har trodd det var maling, fuktighetskrem, lukt fra ventilene... men det ingenting gir mening da jeg opplever lukten på jobb og ute. Sluttet også med fuktighetskrem en periode.

Lukten er som...vet ikke helt hva jeg kan sammenligne det med, kanskje som sterk malingslukt.

I det siste har det kommet på samme tid, de to siste dagene av mensen. Det er ikke mensen eller jeg som lukter, bare for å ha det klart.

Jeg lurer på om det noe hormonelt eller noe galt med hjernen?

Anonymous poster hash: d9b3b...4f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at du går i ketose disse dagene? Da kan det lukte pussig av pusten, litt sånn aceton-aktig... noe som kan minne om malingslukt for noen.

Anonymous poster hash: acb91...9f8
Skrevet

dæ ær lukta ta gull :P 

Skrevet

Noe for åndenes makt. Kanskje du kan laste ned en lukte-app, som kan snuse det opp for deg.

Anonymous poster hash: 4e9fd...970

Skrevet

Hva er ketose?

Lukten er ikke fra munnen (tror jeg), men jeg lukter den med nesen. Spesielt om natten merker jeg det godt, har ofte smurt fuktighetskrem med parfyme rundt nesehullene for å få en annen lukt å lukte på.

Bihulebetennelse som kommer og går?

Skrevet

Noe for åndenes makt. Kanskje du kan laste ned en lukte-app, som kan snuse det opp for deg.

hehe

Skrevet

Bare vent. Med fremtidens telefoner kan vi sikkert spare på lukt ☺️😉

Skrevet

Parosmi?

Anonymous poster hash: 44666...787

Skrevet

Ikke for å skremme, for det er helt sikkert ikke det, men jeg har lært at man skal ta slikt alvorlig - kan være tegn på svulst i hjernen. Jeg ville tatt en tlf til legen..

Anonymous poster hash: d19b1...14d

Skrevet

Jeg har det litt som deg, bare at det er røyklukt jeg kjenner men som ikke er der på ordentlig. Plagsomt!

Anonymous poster hash: 846af...cdf

Skrevet

Jeg begynte å oppleve det jevnlig etter jeg sluttet med p piller.

Ingen andre i familien kjenner lukten, og det er den samme type lukt hver gang. Jeg har trodd det var maling, fuktighetskrem, lukt fra ventilene... men det ingenting gir mening da jeg opplever lukten på jobb og ute. Sluttet også med fuktighetskrem en periode.

Lukten er som...vet ikke helt hva jeg kan sammenligne det med, kanskje som sterk malingslukt.

I det siste har det kommet på samme tid, de to siste dagene av mensen. Det er ikke mensen eller jeg som lukter, bare for å ha det klart.

Jeg lurer på om det noe hormonelt eller noe galt med hjernen?

Sånne "lukthallusinasjoner" fikk jeg da jeg hadde kraftig jernmangel!

Anonymous poster hash: c1609...c26

Skrevet

Jeg har det litt som deg, bare at det er røyklukt jeg kjenner men som ikke er der på ordentlig. Plagsomt!

Anonymous poster hash: 846af...cdf

Det har jeg også / skikkelig plagsomt!! :(

Anonymous poster hash: c91ab...00e

Skrevet

Jeg blir ekstremt følsom i nesen rundt menstrasjonstiden. Da lukter jeg ting som ingen andre lukter. Men det jeg lukter minner ikke om maling, på en annen side vet jeg ikke heller helt hvordan jeg skal beskrive det.

Anonymous poster hash: 8a980...6ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...