Gå til innhold

Når kom gravidmagen som trenger nye klær?

Anbefalte innlegg

Når måtte dere legge bort vanlige bukser og begynne med joggebukser/gravid bukser?

Hvilken uke ble det tydelig synlig så de fleste ville sett at du var gravid?:))

Sikkert mange som har opplevde å være i en mellomfase mellom "kanskje litt tjukk" eller gravid😜

Mange har sett på magen og tenkt at kanskje hun er gravid, men tørr ikke spørre. Hva om hun bare er litt oppblåst eller tjukk 😉

Fortsetter under...

Jeg begynte med gravidklær i forrige uke, var da 21-22 uker på vei. Da begynte de vanlige toppene mine å bli for korte. Bruker fremdeles vanlige bukser, men merker at de begynner å bli ubehagelig stramme nå. 23 uker i dag.

Får fortsatt på meg de vanlige klærne, men mammaklærne er mye mer behagelige og jeg slipper å lure på om magen synes hvis jeg må strekke meg etter noe.

Endret av Pobie

Annonse

Uke 16, gravid med nr 3. Med de to andre måtte jeg frem med mammabuksene rundt uke 10-12, men hadde merkelig nok større mage da. Ikke så merkelig kanskje, jeg la på meg nesten 30 kg i begge svangerskapene.

Anonymous poster hash: f0cea...377

Hei "prøvepånummer2"

Var barn nummer 1 vanlig fødselsvekt?

Jeg har aldri hatt så stor mage men barna ble store likevel ☺️

Første var 4 kg, kom litt over en uke før tiden. Så ikke små-barn her heller.

Jeg begynte med mammabukser når jeg var 12 uker på vei :) Kunne kanskje brukt vanlige bukser litt lenger, men jeg syntes det var ubehagelig når buksene strammet sånn over magen. Er 16 uker på vei nå, og har fått en liten kul :) Vanlige bukser passer ikke nå lenger, prøvde de en dag bare for å sjekke.

Jeg begynte med mammabukser ganske tidlig, var vel i slutten av første trimester. Var rett og slett ubehagelig at buksa stramme over magen😊 Begynte med Mammatopper rundt uke 17-18 tror jeg😊 Er 23+6 i dag😊

Begynte med mammabukser i uke 12 ca. og kunne sikkert brukt vanlige bukser en stund til men fikk helt angst når det strammet rundt magen. Jeg har også kjøpt en del mammatopper fordi jeg synes det er så fint når gravidmagen er fremhevet, og har kun løse topper og gensere fra før. Har veldig tydelig gravidmage nå og er i uke 22 :tunge1:

Annonse

Kan fint bruke mine vanlige klær enda, men er godt å sette på seg en gravidbukse/tights eller joggebukse slik at jeg kan slippe ut magen :) 23+4 i dag. Men er nok mer i mellomfasen enda, føler meg mer tjukk enn gravid. Hadde ikke hatt noe imot om å få litt synlig mage for å gjevne det ut litt :P

Jeg er førstegangs og begynte med mammabukse rundt uke 8... hadde ingen synlig mage, men det var ekstremt ubehagelig å ha mine vanlige bukser på. Fra rundt uke 10 kunne alle som kjenner meg godt se at jeg var gravid, og nå når jeg er 23+6 er det ingen tvil. Fikk forrige helg spørsmål om hvor mange uker jeg hadde igjen  :erter: LilleSpire er vist helt normal i størrelse, det bare synes veldig godt allerede

Jeg er 13 uker på vei og synes at strømpebukser eller mammabukser er mye mer behagelige enn mine vanlige bukser nå! Jeg får fortsatt på meg vanlige bukser, men de strammer over magen når jeg sitter og som student passer det dårlig! ;-) Treningstightsene har også begynt å stramme litt, men de bruker jeg fortsatt. Det finnes jo dessverre lite utvalg innen treningsklær som er tilpasset en voksende mage...

Selv mener jeg å kunne se at magen har blitt litt større, men ingen rundt meg klarer å se det enda. Jeg er nok egentlig mest oppblåst! ;-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...