Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #1 Skrevet 12. mars 2016 Er det noen som har erfaring med denne vogna? Vil ha ei vogn med stor bag og stor sportsvogndel og som er pen å se på. Anonymous poster hash: 99b94...92a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2016 #2 Skrevet 12. mars 2016 Mondial deluxe har like stor bag og sportsdel som Edge. Ca 80 cm lang bag og 90 cm lang sportsdel. Ikke voldsomt stor sportsdel. Bagen er stor og god. Liker min Edge som bakvogn, ikke like mye som sportsvogn. Bagen er vel en av de største på markedet 👍🏻 Anonymous poster hash: 839d8...674
Fandens Oldemor Skrevet 12. mars 2016 #3 Skrevet 12. mars 2016 Veldig solid og fin, men tung og litt vrien å manøvrere. Krever stort bagasjerom. Ville likevel kjøpt den igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #4 Skrevet 13. mars 2016 Takk for svar, kom gjerne med flere innspill. Hvilken emmaljunga har størst sportsdel? Anonymous poster hash: 99b94...92a
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2016 #5 Skrevet 13. mars 2016 tror superviking har lengst sportsdel, men den er smalere enn de andre tror jeg. bagen er mindre enn på Edge/Mondial. City cross, Edge, Mondial, supernitro har den samme str på sportsdelen. Du må nesten velge om du vil ha størst bag eller sportsdel. Får ikke begge delene i samme "pakke" dessverre. Har selv erfart at min Edge er overlegen når det kommer til bagdelen. Men når det gjelder sportsdelen så syns jeg den er litt tung å løfte ut og inn av bilen. Stor uhåndterlig vogn som egner seg best som sovevogn hjemme, eller om du skal gå lange turer ute da den er robust og stødig. Kjøpte selv en lettere sportsvogn til å ha med på tur og i bilen når barnet ble større. Feks en emmaljunga scooter eller lignende kan anbefales 👍🏻 lover deg at du blir lei av å drasse rundt på en stor tung vogn 😁 Anonymous poster hash: 839d8...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå