Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #1 Skrevet 11. mars 2016 Er Barnas Hus en god plass? Anonymous poster hash: 643fc...622
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #2 Skrevet 11. mars 2016 Barnas hus har dårlig utvalg, eller de har bare britax, som de priser helt sykt. Kan anbefale jollyroom, de har masse bra tilbud, gode priser ellers, meget rask leveringstid og de støtter ikke monopol til britax som barnas hus gjør. Anonymous poster hash: 582c7...731
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #3 Skrevet 11. mars 2016 Jeg har kjøpt alle på Baby Comfort i Ålesund. Veldig bra service + at alle ansatte har god produktkunnskap. ( i motsenting til Barnas hus .... ) Anonymous poster hash: 431db...8cb
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #4 Skrevet 11. mars 2016 Barnas hus har dårlig utvalg, eller de har bare britax, som de priser helt sykt. Kan anbefale jollyroom, de har masse bra tilbud, gode priser ellers, meget rask leveringstid og de støtter ikke monopol til britax som barnas hus gjør. Anonymous poster hash: 582c7...731 Barnas hus her har da flere merker enn Britax... Jeg for min del vil anbefale Barnas hus, har alltid fått god hjelp der. De har også flere ganger blitt med ut og hjulpet til å prøve/montere setet i bilen. Ellers så selger de vel bilstoler på de fleste barneutstyrsforretninger, og også på Torshov, BilXtra...sikkert flere plasser også. Vil anbefale deg å gå i en fysisk butikk så du kan prøve stolen i bilen osv. Anonymous poster hash: e8b02...5c9
klishe89 Skrevet 11. mars 2016 #5 Skrevet 11. mars 2016 Dra i butikk. Prøv hvis baby er født, se på og spør om setene. Få gjerne en demonstrasjon om montering. Kjøpe gjør jeg alltid på nett. Sparer som regel 1000+ kr på det
klishe89 Skrevet 11. mars 2016 #6 Skrevet 11. mars 2016 Barnas hus har dårlig utvalg, eller de har bare britax, som de priser helt sykt. Kan anbefale jollyroom, de har masse bra tilbud, gode priser ellers, meget rask leveringstid og de støtter ikke monopol til britax som barnas hus gjør. Anonymous poster hash: 582c7...731 Vet ikke hvilken butikk du går i, men de jeg har vært i har stort sett hatt alt annet enn Britax og har heller aldri fått anbefalt Britax på Barnas Hus. Britax har stort sett vært gjemt i en krok mens de andrw setene står fremme.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #7 Skrevet 11. mars 2016 Dra i butikk. Prøv hvis baby er født, se på og spør om setene. Få gjerne en demonstrasjon om montering. Kjøpe gjør jeg alltid på nett. Sparer som regel 1000+ kr på det Man bør tenke seg om før man kjøper alt ukritisk på nett og bruker de fysiske butikkene til demonstrering av produkter. Det var akkurat det som skjedde med en lokal barneutstyrsbutikk. De måtte legge ned da de opplevde at folk bare kom for demonstrasjon uten å kjøpe. Så det er tydelig at mange gjør slikt. Mitt råd er bare å tenke etter om vi virkelig bare vil ha internettbutikker etterhvert?! Det er nemlig det som skjer med slike holdninger 😳 Anonymous poster hash: 89a29...e8e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #8 Skrevet 11. mars 2016 Dra i butikk. Prøv hvis baby er født, se på og spør om setene. Få gjerne en demonstrasjon om montering. Kjøpe gjør jeg alltid på nett. Sparer som regel 1000+ kr på detMan bør tenke seg om før man kjøper alt ukritisk på nett og bruker de fysiske butikkene til demonstrering av produkter. Det var akkurat det som skjedde med en lokal barneutstyrsbutikk. De måtte legge ned da de opplevde at folk bare kom for demonstrasjon uten å kjøpe. Så det er tydelig at mange gjør slikt. Mitt råd er bare å tenke etter om vi virkelig bare vil ha internettbutikker etterhvert?! Det er nemlig det som skjer med slike holdninger 😳 Anonymous poster hash: 89a29...e8e Det er det ene, det andre er at jeg hadde iallfall ikke stolt på at alle hadde behandlet bilstolen like bra under frakten... Hvem vet om den har vært utsatt for kraftige støt osv... Anonymous poster hash: e8b02...5c9
klishe89 Skrevet 11. mars 2016 #9 Skrevet 11. mars 2016 Dra i butikk. Prøv hvis baby er født, se på og spør om setene. Få gjerne en demonstrasjon om montering. Kjøpe gjør jeg alltid på nett. Sparer som regel 1000+ kr på detMan bør tenke seg om før man kjøper alt ukritisk på nett og bruker de fysiske butikkene til demonstrering av produkter. Det var akkurat det som skjedde med en lokal barneutstyrsbutikk. De måtte legge ned da de opplevde at folk bare kom for demonstrasjon uten å kjøpe. Så det er tydelig at mange gjør slikt. Mitt råd er bare å tenke etter om vi virkelig bare vil ha internettbutikker etterhvert?! Det er nemlig det som skjer med slike holdninger 😳 Anonymous poster hash: 89a29...e8e Jeg gidder ikke betale 1000-3000 kr mer for en bilstol. Jeg kjøper mye annet på Barnas Hus, men akkurat bilstol og vogn sparer jeg flere tusen på å bestille på nett.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #10 Skrevet 11. mars 2016 Biltema. Anonymous poster hash: e23fc...43c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #11 Skrevet 11. mars 2016 Biltema. Anonymous poster hash: e23fc...43c Har de de kjente merkene? Anonymous poster hash: 643fc...622
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #12 Skrevet 11. mars 2016 Biltema. Anonymous poster hash: e23fc...43c Har de de kjente merkene? Anonymous poster hash: 643fc...622 Nope! 👎🏻 Anonymous poster hash: 89a29...e8e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #13 Skrevet 11. mars 2016 Først ville jeg lest meg opp på forbrukertester på de forskjellige setene, så du har et visst utgangspunkt. Jeg hadde aldri kjøpt et sete som ikke har blitt testet. Ha da med en liste over 2-3 seter som er mest aktuelle. Gå i en babybutikk, f.eks Barnas Hus. Ta med bilen det skal stå i. Be dem bli med deg ut og prøv setet i bilen. Mange bakovervendte seter tar mye plass og kan bli vanskelig hvis du har liten bil og det skal sitte noen i passasjersetet. Hvis du da finner et sete som passer både babyen, bilen og lommeboken kan du vurdere å bestille på nettet, men det er jo litt dårlig gjort mot butikken som har gitt deg en god service da. Anonymous poster hash: 6e6c2...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå