Gå til innhold

Har begynt på xenical - hvor mye kan jeg forvente å gå ned hver uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd. Jeg bruker lifesumappen i tillegg og lever på Greteroedemat + trener moderat (prøver å gå en lang tur hver dag). Er 95 kg og 170 høy. Er det noen andre her som har brukt disse pillene?

Anonymous poster hash: 502eb...247

Skrevet

Hmmm, spiser du mye fett da? Ikke promp uten truseinnlegg, bare et lite tips..

Anonymous poster hash: 45402...a49

Skrevet

Uffda 😂😂😂 Spiser ikke mye fett nei. Unngår fettrik mat, det står i beskrivelsen på hvordan man skal bruke pillene. Det fettet jeg får i meg er fra matvarer som har mer karbohydrat og protein enn fett. Holder meg unna bacon, ost, eggeplommer osv... Jeg har slanket meg før og gått ned f.eks 1 kg på gode uker. Men hvor mye går man ned ekstra med disse pillene? Blir spennende å se! Foreløpig har jeg ikke merket noe rart med avføringen. Så har sikkert spist greit med fett, ellers hadde jeg vel blitt dårlig?

Skrevet

Uffda 😂😂😂 Spiser ikke mye fett nei. Unngår fettrik mat, det står i beskrivelsen på hvordan man skal bruke pillene. Det fettet jeg får i meg er fra matvarer som har mer karbohydrat og protein enn fett. Holder meg unna bacon, ost, eggeplommer osv... Jeg har slanket meg før og gått ned f.eks 1 kg på gode uker. Men hvor mye går man ned ekstra med disse pillene? Blir spennende å se! Foreløpig har jeg ikke merket noe rart med avføringen. Så har sikkert spist greit med fett, ellers hadde jeg vel blitt dårlig?

Har du fått de hos legen?

Anonymous poster hash: a7a04...a16

Skrevet

Jeg har gått på de en stund. Men du vil ikke rase ned i vekt av å ta de. Med å spise sunt (1400-1500 kalorier per dag) og trene 4 ganger per uke har jeg gått ned 1 kilo per uke.

Anonymous poster hash: 7c4c6...bbd
Skrevet

Jeg har gått på de en stund. Men du vil ikke rase ned i vekt av å ta de. Med å spise sunt (1400-1500 kalorier per dag) og trene 4 ganger per uke har jeg gått ned 1 kilo per uke.

Anonymous poster hash: 7c4c6...bbd

Du tror ikke det er heller treningen og max 1400 - 1500 kalorier som har gjort at du går ned da?

Anonymous poster hash: d5a21...1d0

Skrevet

Er jo begrenset hva de kan gjøre, de hemmer jo bare opptaket av fett. (Derfor tok jeg dem når jeg spiste pizza/pølse/sjokolade/potetgull osv. Fettet rant jo ut, men ikke på en kontrollert og diskret måte 🙈🙊🙈) Tror ikke de vil ha så mye å si da eller til.

Skrevet

Jeg gikk ikke ned noe med de tablettene. Spiste for lite fett til at de hadde effekt.

Anonymous poster hash: 37383...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...