Gå til innhold

Har blitt bitt av veggdyr/bed bugs (gravid) se bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg skrev (usikker på om du så det, så poster på nytt), du KAN fikse det selv.

Jeg hadde ikke skadedyrfirma, bare vasket absolutt alt sengetøy, puter og dyner på 60 grader, støvsugde alle kriker og kroker, og sprayet frysespray (-60 grader eller noe slikt) langs alle lister og sprekker på soverommet. Kastet ene sengen hvor det var størst forekomst.

Anonymous poster hash: ecd61...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg skrev (usikker på om du så det, så poster på nytt), du KAN fikse det selv.

Jeg hadde ikke skadedyrfirma, bare vasket absolutt alt sengetøy, puter og dyner på 60 grader, støvsugde alle kriker og kroker, og sprayet frysespray (-60 grader eller noe slikt) langs alle lister og sprekker på soverommet. Kastet ene sengen hvor det var størst forekomst.

Hvor får man kjøpt denne sprayen? Godt å vite at man faktisk kan gjøre det selv også:)

Anonymous poster hash: f2c84...777

Skrevet

Hvis du ennå ikke har tatt bagasje, klær, reiseseng etc inn i ditt eget hjem etter dette besøket, så ikke ta disse tingene inn hjemme.

Og om du allerede er på plass hjemme, så hiv ut alt du hadde med deg på besøk.

Ikke farlig å bli stukket, men om du har med deg veggdyr hjem, er det et helvete å bli kvitt. Kan risikere å måtte ta alle gjenstander i boligen inn på fryselager. Dyrt og mye jobb.

Og gi for Guds skyld dette familiemedlemmet beskjed om at vedkommende må tilkalle skadedyrbekjemper straks.

Anonymous poster hash: c8f8b...7ca

Skrevet

Hvor får man kjøpt denne sprayen? Godt å vite at man faktisk kan gjøre det selv også:)

Anonymous poster hash: f2c84...777

Tror type Maxbo/Biltema/Clas Ohlson har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...