Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #1 Skrevet 10. mars 2016 Jeg har aldri stått på slalom før og fikk i går utstyr så vi kan kjøre sammen med ungene..Men jeg har så tjukke legger at det er vondt å ha på seg støvlene..Kjøpte merket salmon. Regner jo med at de skal sitte stramt men er redd det blir så stramt at det blir dårlig blodsirkulasjon 🙈 Eller utvider de seg etter litt bruk? Måtte ha den øverste spenna på ytterst..og i tillegg har jeg korte bein så støvelen går langt opp..Flere som er som meg? Anonymous poster hash: a80d4...772
Babykilo Skrevet 10. mars 2016 #2 Skrevet 10. mars 2016 Jeg kjøpte utstyr på XXL i fjor, og spurte spesifikt etter støvel med romslig str i leggen. Den største de hadde går akkurat på ytterste hakket. Kan jo hende andre butikker har noe enda større? Når jeg først får dem på, går det greit å stå, mister ikke sirkulasjonen, men mannen min må hjelpe meg å tvinge på spenna. Skoene er det verste med slalåm...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #3 Skrevet 10. mars 2016 Jeg kjøpte utstyr på XXL i fjor, og spurte spesifikt etter støvel med romslig str i leggen. Den største de hadde går akkurat på ytterste hakket. Kan jo hende andre butikker har noe enda større? Når jeg først får dem på, går det greit å stå, mister ikke sirkulasjonen, men mannen min må hjelpe meg å tvinge på spenna. Skoene er det verste med slalåm... Hva slags merke har du da? Var på xxl og kjøpte utstyr,men var ganske utplukket...Så på nettet i går kveld at xxl hadde en salmon støvel som passet både tynne og tjukke legger,men det stod ikke det på den jeg hadde kjøpt..Tenkte å ta med støvlene når vi skal hente ski og høre om å få byttet de hvis de har noen som passer bedre... Hi Anonymous poster hash: a80d4...772
Babykilo Skrevet 10. mars 2016 #4 Skrevet 10. mars 2016 Ja, det er Salomon. En støvel hvor man kunne få en lengre spenne. Jeg har den, men den er ikke akkurat kjempevid. Evt har jeg gigantiske legger...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #5 Skrevet 10. mars 2016 Ja, det er Salomon. En støvel hvor man kunne få en lengre spenne. Jeg har den, men den er ikke akkurat kjempevid. Evt har jeg gigantiske legger... Tror faktisk at jeg forlenge alle spennene på mine sstøvler med å vri på dem...Og den jeg kjøpte var den laveste så jeg nå så kanskje dumt å bytte å få enda høyere når jeg har så korte bein...Må prøve de litt idag og prøve meg fram 😉 Hi Anonymous poster hash: a80d4...772
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #6 Skrevet 10. mars 2016 Min mann har samme problemet, (fotballspiller med kraftige legger) han har prøvd støvler mange utsalgssteder, men endte til slutt opp med noe Alpina tilbudsstøvler fra obs, men måtte kjøpe 2 nr. for store for å få plass til leggen. Merkelig at produsentene ikke har modeller som passer folk med litt kraftige legger. Anonymous poster hash: a69bb...b8c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #7 Skrevet 10. mars 2016 Da har jeg vært å byttet alpinstøvler 😊 Ble salmon nå og men de var litt bredere ved anklene og ikke slik innsvingt..Den strammet fortsatt i leggene men med tjukke legger så blir det vel slik 😉 Etter at jeg hadde byttet så sa han som jobber på xxl at nordica støvlene var bedre fordi de kunne tilpasses bedre når man hadde tjukke legger..Men de var så trange nedover at det ikke var behagelig.. Hi Anonymous poster hash: a80d4...772
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #8 Skrevet 10. mars 2016 Er interessert i det samme. Jeg har i tillegg gigantiske føtter og bruker størrelse 43... Har hatt slalåmstøvler for herre tidligere, men det var bare vondt... Leggmuskelen til damer sitter visstnok lavere, så vi må ha støvler med lavere skaft. Noen som vet om vide slalåmstøvler for store dameføtter er å oppdrive noe sted? Anonymous poster hash: d7c79...d9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå