Gå til innhold

Noen her med erfaring med primolut og letrozol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos gyn i dag for å sjekke status med tanke på min pcos-tilstand. Som forventet ingen tegn til eggløsning og mange cyster i eggstokkene. Fikk derfor resept på primolut og letrozol for å få i gang mens og el.

Noen som har prøvd dette? Ble du gravid? Hvor lang tid tok det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ta letrozol kommende pp, men venter og venter på tr.. Spent på om jeg blir gravid!

Skrevet

Så spennende :-) Jeg fikk primolut også, for å få igang mensen. Forrige mens var 17 februar i år, men da var det 110 dager siden sist! Har du også ustabile sykluser?

Skrevet

Ja, hadde mensen sist 31 januar, og forrige syklus var på 42 dager. Har pcos. Lei av å vente på mensen nå....

Skrevet

Jeg har pco ikke pcos og fikk primolut for å ikke få mens på sydentur. Fikk første eggløsningen på 10 år etter den kuren! Ny kur i jula og eggløsning nr 2 er et faktum. :D

Skrevet

Beklager, men har ingen erfaring. Men har selv PCO, og lurer på hva letrozol er - og hvordan det funker?:-)

Skrevet

Letrozol brukes for å få eggløsning. Tidligere ble pergo brukt, men letrozol gir noen større sjangs for å bli gravid i forhold til pergo. :-)

Skrevet

Da var tr endelig her! Begynner på første kur med letrozol i morgen! Skal ta dobbel😊 Spent på om det har effekt, og håper at spiren sitter allerede første runde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...