Gå til innhold

12 uker gravid med negativ test? Eller cyste?

Anbefalte innlegg

Nyttårshelga fikk jeg positiv EL-test, cirka 10 dager senere fikk jeg positiv graviditetstest som to dager senere var negativ. På IKM testet jeg igjen positiv men begynte å blø. Slo meg til ro med at dette var en kjemisk graviditet.

Pga symptomer testet jeg på nytt med en annen test syklusdag 15, denne var klart positiv. Ventet to dager testet på nytt, negativ. Tenkte det må ha vært en feil med testen og gikk over på EL-test som var nesten positiv. Cirka 6 dpo testet jeg igjen pga symptomer, helt klart positiv. men begynte å blø rundt IKM igjen og testet da negativt.

i 3. syklus testet jeg igjen pga symptomer som ikke ville gi seg, dette var rett etter at blødningene stoppet, igjen var testen tydelig positiv (annen type test). Og testene har nå vært positiv og negativ om hverandre hele syklusen. El-testene varierer med nesten positiv og positiv, aldri svak. IKM er om 2 dager.

Noen som har opplevd lignende? Tror ikke det er noe galt med testene da jeg har prøvd forskjellige merker. Skal til legen på torsdag, men vil gjerne høre om andres erfaringer.

Noen som har vært gravid uten at det har slått ut sikkert på test?

Sist jeg var gravid fikk jeg tydelig positiv 10 dpo. Men hadde ingen symptomer, så om vi ikke hadde prøvd å bli gravide hadde jeg nok ikke merket det på flere mnder.

Anonymous poster hash: 6bee2...2f3

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...