Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Beskriver meg selv først. Er 172 cm. Litt lubben, men fine former. Store bryst. Langt hår. Feminin stil. 1) Sorte, stramme bukser, hvit litt utringet bluse, langt smykke, løst hår, pumps 2) Sort kjole til knærne med trekvart arm og dyp utringning, svarte strømper og svarte ankelstøvletter. Store ørededobber og løst hår. 3) Sort, stramt skjørt til rett over knærne, sort T-skjorte med utringning. Blekrosa blazer og et matchende skjerf. Store ørdedobber. Løst hår. Ankeltstøvletter. Sorte strømper. Vi skal spise på restaurant og deretter ta noen glass. Vet ikke hvor enda. Vet ikke hva han kommer til å gå med, men han har en jobb der han kler seg pent. Anonymous poster hash: 4713c...eae
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Dem med minst utringning ☺ Signerer! Anonymous poster hash: 41952...f7b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Ok. Se vekk fra utringningene da. De er ikke vulgære altså, men viser littegrann kløft. Anonymous poster hash: 4713c...eae
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Ok. Se vekk fra utringningene da. De er ikke vulgære altså, men viser littegrann kløft. Anonymous poster hash: 4713c...eae Den hvite blusen hvis den har minst utringning Anonymous poster hash: 41952...f7b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Hvorfor skal man ikke ha utringning? De fleste menn jeg kjenner mener det er bra! Hi Anonymous poster hash: 4713c...eae
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 Nå snakker jeg bare utifra meg selv, men jeg hadde store pupper før, og var utringingen for stor/dyp så det lett vulgært ut på meg, mens plagget kunne se flott ut på søstra mi som hadde mindre pupper. Dessuten, min erfaring med menn er at fokuset fort blir ned i kløfta og ikke på det jeg har å si Men så igjen, det kommer jo an på hvor langt du har tenkt å gå på første date Jeg ville ikke gått med hvitt på første date, for jeg er så klønete at jeg fort kunne sølt på meg Jeg ville gått med en svart kjole, men med litt mindre utringing Anonymous poster hash: 49996...400
overlord Skrevet 9. mars 2016 #9 Skrevet 9. mars 2016 Ville valgt den sorte kjolen dersom du er usikker. Det kan aldri slå feil. Alle menn liker å se litt kløft så lenge det ikke blir for mye. Viser man litt kløft demper man det ned ellers. Man viser ikke både pupp og lår for å si det enkelt.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #10 Skrevet 9. mars 2016 Hvorfor skal man ikke ha utringning? De fleste menn jeg kjenner mener det er bra! Hi Anonymous poster hash: 4713c...eae Lite classy, kan fort bli vulgært. Og spesielt om man har som i ditt tilfelle stor byste. Hvorfor ikke spare det spennende til dere har blitt bedre kjent? Anonymous poster hash: 41952...f7b
SuperMuffin Skrevet 9. mars 2016 #11 Skrevet 9. mars 2016 Kjolen! Elsker kjoler og går i dem daglig, både på jobb og hverdags. Utringning er lov, men bare så de får lyst til å se mer, ikke at du allerede ser alt liksom hehe.. Populært hos mannen også.. Tenkt at antrekket viser hvem du er og at du er komfortabel i det.. Men er jo hyggelig å gjøre en liten anstrengelse for en date da. Hadde sort kjole til rett over knærne, sorte stay ups og støvletter.. løst hår og et statement smykke på min første date.. og dette husker han enda, etter 6 år
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #12 Skrevet 9. mars 2016 Store bryster og kløft blir fort litt for iøyenfallende og dermed vulgært. Har du store pupper trenger du ikke vise kløfta, han ser fordelene dine selv om de er påkledd. Anonymous poster hash: 9d4d7...bf1
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #13 Skrevet 9. mars 2016 Jeg har store pupper, og har vært på mange dater, de gangene jeg går med noe utringet, så slår det aldri feil, mannen vil ha meg, og jobber hardt for å få meg. Men da han har fått meg, er han og ferdig med meg. Føler de som har villet ha meg, uten utrigning, de har vært mer oppriktige. Så jeg hadde tatt det med minst utrigning. Anonymous poster hash: 860db...29c
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #14 Skrevet 9. mars 2016 Antrekk nummer 1 Anonymous poster hash: 20347...b55
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #16 Skrevet 9. mars 2016 Nr 2 :-) Anonymous poster hash: aa07c...62a
Elsker livet Skrevet 9. mars 2016 #17 Skrevet 9. mars 2016 nr. 1, men demp kløfta om du er ute etter et seriøst forhold.
Fandens Oldemor Skrevet 9. mars 2016 #18 Skrevet 9. mars 2016 Svart kjole uten dyp utringning. Store bryster kombinert med utringning funker veldig dårlig.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #20 Skrevet 9. mars 2016 Dropp utrigning vær så snill!! Anonymous poster hash: 843dd...b81
frøken alexandra Skrevet 9. mars 2016 #22 Skrevet 9. mars 2016 Det er en date, ikke et jobbintervju... Er da ingen som dør av litt kløft. Regner med hun ikke har tenkt å servere brystene på et sølvfat. Men en subtil kløft kan være pent. Bær deg selv med stil og selvtillitt - det er classy Og den lille sorte slår aldri feil! min mening dog
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #23 Skrevet 9. mars 2016 Det er en date, ikke et jobbintervju... Er da ingen som dør av litt kløft. Regner med hun ikke har tenkt å servere brystene på et sølvfat. Men en subtil kløft kan være pent. Bær deg selv med stil og selvtillitt - det er classy Og den lille sorte slår aldri feil! min mening dog Og det at kløft utelukker seriøst forhold etterpå er bare tull. Er mannen slik at han ser på damer som bruk-og-kast-gjenstand, hjelper ikke å ha på seg romdrakt - man vil jo ikke være sammen med en slik mann uansett, en som må ha "dydighet" for å være interessert. Kjenner mange som begynte med fyllesex eller ONS og er gift i dag, så "dannet" antrekk er ikke ensbetydende med seriøst forhold etterpå, og omvendt. Anonymous poster hash: cfb11...b62
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #24 Skrevet 9. mars 2016 Jeg mener det er et poeng om det er første date eller om dere har møttes før også. Jeg kjenner flere menn som har jobber hvor de kler seg pent (type dress, skjorte, slips). De fleste av dem velger å være mer uformell på fritiden, og i hvert fall på første dater. Jeg ville gått for antrekk nr. 1 hvis du ikke ellers går ofte i antrekk som nr. to og tre. Bedre å kle seg litt for lite fint på en første date enn å være overpyntet. Og dessverre så er det noe i det at man sender signaler med dypere utringning. Burde ikke være slik, men du vet ikke hvilken type denne mannen er, så da kan det være bedre å ikke vise for mye. Ja, de fleste menn liker utringninger. Men likevel så er det også minst like mange som heller liker et hint av det som er under, at de liker det bedre hos en de søker et seriøst forhold med. Men... menn er forskjellige. Anonymous poster hash: 0d0b3...0b1
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #25 Skrevet 9. mars 2016 Digre pupper og kløft ser nesten alltid tacky ut. Velg gjerne noe tettsittende, siden du har fin figur, men med en "tekkelig" utringning som ikke viser kløft. Da er du både sexy og spennende uten å trå over tacky-grensa. En tettsittende kjole er bra. Anonymous poster hash: a9277...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå