Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Smeller sammen ruccula, fersk basilikum, bifftomater, cherrytomater, rødløk, hvitløk og olivenolje. Holder i massevis. Nam! Anonymous poster hash: 8276e...5a8
MarianeA Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Jeg synes ikke salat hører sammen med pizza og har aldri fått det servert noen steder eller laget hjemme.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Elsker, og MÅ ha salat til pizza. Hva som helst i, bare den har salat, tomat og rødløk. Anonymous poster hash: 98547...213
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Aldri noensinne har jeg spist salat til pizza. Anonymous poster hash: 7a2a5...17f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Lager bare en vanlig enkel en med isbergsalat, agurk, paprika og ananas. Anonymous poster hash: 872f7...fd3
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 Vi lager vanligvis ikke salat i tillegg når vi lager pizza hjemme, fordi vi pakker selve pizzaen full av grønnsaker av diverse slag. Et minste minimum av grønnsaker i pizzaen vi lager (i tilegg til tomatsaus) inneholder tomater, løk, sopp og paprika (jepp, vi liker paprika på pizzaen altså), men vi har ofte et par-tre varianter til. Men hvis vi lager salat i tillegg (hender vel sånn 1 av 3 ganger vil jeg tro) så er det stort sett en enkelt grønn salat med minimum 3 forskjellige bladsalat-typer, evt med agurk, paprika og tomat i tillegg om vi gidder. Gjerne litt avkado ved siden av også om vi har. Anonymous poster hash: 87b9e...930
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 De gangene jeg lager salat til pizza kjøper jeg Middelhavsmixen og har oppi litt ekstra ruccola, mais og en pakke med fetaost/soltørket tomat. Den laken er sykt god Anonymous poster hash: 6e913...d15
overlord Skrevet 9. mars 2016 #9 Skrevet 9. mars 2016 Jeg bruker: hjertesalat ruccola tomater agurk avokado grønn paprika rødløk fetaost og så lager jeg hvitløksdressing til eller bruker bare oljen fra fetaosten.
sug lut Skrevet 9. mars 2016 #10 Skrevet 9. mars 2016 Salat med pizza er en mørkemannsgjerning, en straffeeksersis jeg holder meg langt unna. Dessuten blir det plass til mindre pizza om man skal fylle opp med kaninmat.
mamma_bergen Skrevet 9. mars 2016 #11 Skrevet 9. mars 2016 Jeg syns pizza er mye bedre med salat til Lager bare en enkel da med tomat, isberg, rødlig og mais. Og har ruccula oppå pizzaen
Liljekonvall<3 Skrevet 9. mars 2016 #12 Skrevet 9. mars 2016 Lager bare en veldig enkel avokadosalat til pizza. Avokado, tomat, rødløk og litt sitronsaft. Er så mye smaker ellers på pizzaen. 😊
soleia Skrevet 9. mars 2016 #13 Skrevet 9. mars 2016 Til kvardags pleier eg og mannen å dynge på med ruccula rett oppå pizzaen. Enkelt og veldig godt. Om eg skulle servert til besøk ville eg nok laga salat med ruccula, raudlauk, småtomatar og pinjekjernar, med litt oljedressing.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #14 Skrevet 9. mars 2016 Vet ikke om det passer akkurat, men lager vanlig salat med salat, mini plommetomat, paprika, agurk, avocado, oliven og noen ganger fetaost og soltørkede tomater. Anonymous poster hash: 0d1f2...525
Monica Skrevet 9. mars 2016 #15 Skrevet 9. mars 2016 Spiser vel pizza 3 ganger i året. Har ikke salat til, men har mye tomat og sopp på pizzaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå