Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #1 Skrevet 9. mars 2016 Jeg er så dårlig i engelsk. Jeg skjønner alt, men er veldig dårlig til å snakke og utaler dårlig. Noen som har væet i samme situasjon og likevel klart seg. Jeg får bare femmere ellers. Anonymous poster hash: 828f1...832
beef sister Skrevet 9. mars 2016 #2 Skrevet 9. mars 2016 Så lenge du forstår og kan nyttiggjøre deg av pensum, ser jeg ikke hva problemet skal være. Med mindre du tenker å studere engelsk, da.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #3 Skrevet 9. mars 2016 Det går helt sikkert fint men det kan være at du må bruke lenger tid i begynnelsen til å lese pensum fordi du må slå opp oversettelser hele tiden. Men, Google translate er din venn Anonymous poster hash: 404e4...580
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #4 Skrevet 9. mars 2016 Spørs jo helt hva du skal studere.. Men jeg har kun i ett fag i løpet av mine seks studieår hatt behov for å snakke engelsk. Alle bøkene har vært på engelsk, og enkelte av foreleserne, men det har svært sjeldent vært behov for å snakke på engelsk. Utenlandske medstudenter er heller ikke nødvendigvis så gode i starten, så da man trene engelsk mens man er sosial. 😊 Anonymous poster hash: 11830...e4f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #5 Skrevet 9. mars 2016 Det er et fag som heter Kommunikasjon og norsk. Der tror jeg at av 7 innleveringer, 2 skal være på engelsk, og det blir en presentasjon på engelsk også... Takk forat dere tar dere tid til å svare :-) Hi Anonymous poster hash: 828f1...832
sug lut Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Hvis du kan lese pensumbøker går det nok, man må da virkelig håpe at du har god nok muntlig ferdighet til å holde en enkel presentasjon dersom du har papirer på at du har bestått engelsk fra videregående.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 Hvis du kan lese pensumbøker går det nok, man må da virkelig håpe at du har god nok muntlig ferdighet til å holde en enkel presentasjon dersom du har papirer på at du har bestått engelsk fra videregående. Da tror jeg ikke du vet akkurat hvor lavt nivået må være for å akkurat bestå i faget... Dessuten kan fet jo være 20 år siden HI gikk ut av vgs og at hun ikke har snakket engelsk siden... Anonymous poster hash: 6c07a...7ed
sug lut Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 Hvis du kan lese pensumbøker går det nok, man må da virkelig håpe at du har god nok muntlig ferdighet til å holde en enkel presentasjon dersom du har papirer på at du har bestått engelsk fra videregående. Da tror jeg ikke du vet akkurat hvor lavt nivået må være for å akkurat bestå i faget... Dessuten kan fet jo være 20 år siden HI gikk ut av vgs og at hun ikke har snakket engelsk siden... Anonymous poster hash: 6c07a...7ed Jo, jeg er smertelig klar over det. Vgs funker akkurat som DDRs femårsplaner - vi har planlagt å lage 60000 gule slips disse fem årene og det gjør vi uansett. Folk slipper ut av vgs bare fordi det er enklere for skolen selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå