Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi det er rester etter en bananbaby som aldri ble noe av.

Anonymous poster hash: 1f577...eab

😂 Dagens. Takk. Trengte den tidlig på morgenen!

Anonymous poster hash: 05c74...3b7

Annonse

Jeg hørte en gang en konspirasjon om at narkomane sprøyta hivinfisert blod i appelsiner. Mulig de har begynt å sprøyte det inn i bananer istedet...

Anonymous poster hash: 7ab3e...83c

Annonse

Jeg hørte en gang en konspirasjon om at narkomane sprøyta hivinfisert blod i appelsiner. Mulig de har begynt å sprøyte det inn i bananer istedet...

Ja, det var konspirasjonsteorien sin det 😂

Anonymous poster hash: 8e8b7...9b1

Ja... Det var tull. Bildet som var lagt ut var av en blodappelsin :P

Anonymous poster hash: 3172f...d6a

Jeg skraper banan til minstemann og noen ganger har det vært litt rødt inni bananen...noen som vet hvorfor?

Anonymous poster hash: 31649...506

Litt pussig... For to dager siden la jeg merke til det samme. Aldri sett det før. Som en tynn rød stripe inni bananen.

Aner ikke hva det kan være. Merket ikke noe unormalt ved smak eller konsistens, så jeg spiste den...

Anonymous poster hash: 3172f...d6a

Sopp?blod?hjelp..🙈Har gitt 1 åringen banan med "blod" i, men tatt bort det røde....er ikke snskk om mye,noen ganger ei kjempetynn stripe i en del av bananen...skal jeg heller kaste dem??

Sopp?blod?hjelp..Har gitt 1 åringen banan med "blod" i, men tatt bort det røde....er ikke snskk om mye,noen ganger ei kjempetynn stripe i en del av bananen...skal jeg heller kaste dem??

Det burde du jo helt klart gjøre siden det som sagt er sopp. 

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...