Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Hoppet av lenge før svingen. Men kan det leve sædceller på penis tre timer etterpå? Anonymous poster hash: 8fccf...774
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Er du veldig ung? I så fall bør du lære deg mer om hvordan man kan bli gravid... det bør du tydeligvis uansett. Runkingen noen timer tidligere har lite å si. Har han vært inni deg uten kondom og du ikke bruker prevensjon så kan du bli gravid - selv om han "hoppet av lenge før svingen"! Anonymous poster hash: b6a9b...143
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Du jeg er 32 år og har brukt hoppe av i svingen i 4 år uten problemer. Men tar f eks alle forhåndsregler, som å ikke ha sex to ganger på rad osv, da jeg er rett det kan ligge sperm i røret. Er ikke KRISE om jeg blir gravid, men lurer på hvor lenge sæd kan leve i et urinrør... eller utenpå penis f eks. Anonymous poster hash: 11677...645
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 Når sædcellene er utbrøt av den mannlige kroppen, er deres levetid avhengig av miljøet og mengden sædceller tilstede. Som en generell regel, kan sædcellene overleve utenfor kroppen i opptil tre timer i friluft i ideelle forhold. Ifølge Dr. David Delvin fra Netdoctor. co. uk, deponeres sædceller på materialer eller gjenstander generelt er døde når sædvæsken har tørket. Anonymous poster hash: 0e1b1...0b6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 Du jeg er 32 år og har brukt hoppe av i svingen i 4 år uten problemer. Men tar f eks alle forhåndsregler, som å ikke ha sex to ganger på rad osv, da jeg er rett det kan ligge sperm i røret. Er ikke KRISE om jeg blir gravid, men lurer på hvor lenge sæd kan leve i et urinrør... eller utenpå penis f eks. Anonymous poster hash: 11677...645 Jeg ble gravid 2 ganger på 6 mnd ved å hoppe av i svingen, i sikre perioder. Anonymous poster hash: 84dc8...594
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 Du jeg er 32 år og har brukt hoppe av i svingen i 4 år uten problemer. Men tar f eks alle forhåndsregler, som å ikke ha sex to ganger på rad osv, da jeg er rett det kan ligge sperm i røret. Er ikke KRISE om jeg blir gravid, men lurer på hvor lenge sæd kan leve i et urinrør... eller utenpå penis f eks. Anonymous poster hash: 11677...645 Hvis du er 32 år, og oppegående, så burde du også vite at det heter forholdsregler. Anonymous poster hash: 5262a...22b
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #9 Skrevet 9. mars 2016 Du vet at når mannen blir opphisset og det kommer en dråpe med "smøring" fra penis så inneholder den smøringen sædceller som kan gjøre deg gravid... Det er litt forskjell fra mann til mann hvor mye de lekker før hovedsatsen, men de fleste lekker i større eller mindre grad hele tiden når de er opphisset. Jo mer mannen "smører" jo lettere blir du gravid selv om han hopper av i god tid Anonymous poster hash: b40b3...d1f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #10 Skrevet 9. mars 2016 Du jeg er 32 år og har brukt hoppe av i svingen i 4 år uten problemer. Men tar f eks alle forhåndsregler, som å ikke ha sex to ganger på rad osv, da jeg er rett det kan ligge sperm i røret. Er ikke KRISE om jeg blir gravid, men lurer på hvor lenge sæd kan leve i et urinrør... eller utenpå penis f eks. Anonymous poster hash: 11677...645 Ja, det er bra det ikke er krise om du blir gravid...for med den metoden der blir du det garantert (dersom dere kan bli gravide da). Å hoppe av i svingen og å ikke ha sex to dager på rad er ikke å ta alle forhåndsregler. Hvorfor i all verden ikke bruke annen prevensjon, kondom for eks, dersom du ikke vil bruke hormonbasert prevensjon? Anonymous poster hash: 14c08...d90
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #11 Skrevet 9. mars 2016 Vi er like gamle vi HI, men ser vi tenker ganske ulikt . En av våre svinger sitter her nesten 8 år gammel Anonymous poster hash: 645cd...586
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #12 Skrevet 9. mars 2016 Du vet at når mannen blir opphisset og det kommer en dråpe med "smøring" fra penis så inneholder den smøringen sædceller som kan gjøre deg gravid... Det er litt forskjell fra mann til mann hvor mye de lekker før hovedsatsen, men de fleste lekker i større eller mindre grad hele tiden når de er opphisset. Jo mer mannen "smører" jo lettere blir du gravid selv om han hopper av i god tid Anonymous poster hash: b40b3...d1f Datteren vår er forresten 7 år, hun ble skapt av "forsatsen", vi hoppet ikke av i svingen engang, vahp bare inne så vidt det var under forspillet 😉 Vi gadd ikke bruke prevensjon mellom svangerskapene, vi skulle jo ha en til uansett. Men pga en god svømmer i smøringen hans ble det bare 1,5 år mellom barna våre... Anonymous poster hash: b40b3...d1f
Mamma til 2 søte Skrevet 9. mars 2016 #13 Skrevet 9. mars 2016 Du jeg er 32 år og har brukt hoppe av i svingen i 4 år uten problemer. Men tar f eks alle forhåndsregler, som å ikke ha sex to ganger på rad osv, da jeg er rett det kan ligge sperm i røret. Er ikke KRISE om jeg blir gravid, men lurer på hvor lenge sæd kan leve i et urinrør... eller utenpå penis f eks. Anonymous poster hash: 11677...645 Å hoppe av i svingen er ikke en forhåndsregel for å si det sånn 😉
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #14 Skrevet 9. mars 2016 Du jeg er 32 år og har brukt hoppe av i svingen i 4 år uten problemer. Men tar f eks alle forhåndsregler, som å ikke ha sex to ganger på rad osv, da jeg er rett det kan ligge sperm i røret. Er ikke KRISE om jeg blir gravid, men lurer på hvor lenge sæd kan leve i et urinrør... eller utenpå penis f eks. Anonymous poster hash: 11677...645 Hvis du er 32 år, og oppegående, så burde du også vite at det heter forholdsregler. Anonymous poster hash: 5262a...22b Ikke alle som kan være like smarte og fantastiske som deg vettu😝😝😝 Anonymous poster hash: 03443...5f1
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2016 #15 Skrevet 9. mars 2016 Jaja, og man kan bli gravid at å sitte på samme dosete som en mann eller sove i samme sengetøy også Anonymous poster hash: fc249...6ef
3 i april Skrevet 9. mars 2016 #16 Skrevet 9. mars 2016 Har selv brukt å " hoppe av I svingen " som prevensjon I 10 år nå. Jeg og mannen har 3 planlagte barn sammen. Jeg har alltid blitt gravid på første forsøk. Så her funker det som prevensjon 😉 men nå går vi for barn nr 4 og etter det så skal mannen snippes. Vil ikke ha 5 barn så dermed tar vi ikke sjansen på en heller usikker prevensjon metode. Hadde det Vært krise om jeg ble uplannlagt gravid hadde vi selvsagt brukt sikrere prevensjon. Men vi har hele tiden hatt planer om 4 barn så dermed hadde det ikke Vært noen krise om jeg hadde blitt gravid I løpet av alle disse årene 😊
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #17 Skrevet 10. mars 2016 Har selv brukt å " hoppe av I svingen " som prevensjon I 10 år nå. Jeg og mannen har 3 planlagte barn sammen. Jeg har alltid blitt gravid på første forsøk. Så her funker det som prevensjon men nå går vi for barn nr 4 og etter det så skal mannen snippes. Vil ikke ha 5 barn så dermed tar vi ikke sjansen på en heller usikker prevensjon metode. Hadde det Vært krise om jeg ble uplannlagt gravid hadde vi selvsagt brukt sikrere prevensjon. Men vi har hele tiden hatt planer om 4 barn så dermed hadde det ikke Vært noen krise om jeg hadde blitt gravid I løpet av alle disse årene Takk for alle svar. Har to abrn som satt på første forsøk og kan tenkte meg et tredje om et år eller to. Da vil jeg i såfall ha brukt hopp av i svingen i seks år uten problemer. Så jeg føler jeg er flink til å ta forHOLDsregler :-) unngår ikke en gang eggløsingne, men hopper av da og. går så fint så. men leste å at sædceller kan leve utenfor kroppen helt til de har tørket inn. vanligvis dør de innen få minutter, men blir de liggende spesielt gunstig så kan de leve noen timer. Anonymous poster hash: 11677...645
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2016 #18 Skrevet 10. mars 2016 Du jeg er 32 år og har brukt hoppe av i svingen i 4 år uten problemer. Men tar f eks alle forhåndsregler, som å ikke ha sex to ganger på rad osv, da jeg er rett det kan ligge sperm i røret. Er ikke KRISE om jeg blir gravid, men lurer på hvor lenge sæd kan leve i et urinrør... eller utenpå penis f eks. Anonymous poster hash: 11677...645 Hvis du er 32 år, og oppegående, så burde du også vite at det heter forholdsregler. Anonymous poster hash: 5262a...22b Ikke alle som kan være like smarte og fantastiske som deg vettu😝😝😝 Anonymous poster hash: 03443...5f1 Noen ganger lurer jeg på om det er ungdomsskoleelever som henger her inne...... Anonymous poster hash: 3e946...302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå