Solstrålene mine Skrevet 8. mars 2016 #1 Del Skrevet 8. mars 2016 Her har vi flere navn på listen, men har nesten bestemt oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnUndreneMor Skrevet 8. mars 2016 #2 Del Skrevet 8. mars 2016 tror mannen min har bestemt seg, men vi har noen navn på lur, alle unga har hatt navn når de ble født, men ikke passet til dem, så da ble det noe annet. så vanskelig å slå fast noe for vår del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålene mine Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mars 2016 tror mannen min har bestemt seg, men vi har noen navn på lur, alle unga har hatt navn når de ble født, men ikke passet til dem, så da ble det noe annet. så vanskelig å slå fast noe for vår del Ja det skjønner jeg Hos oss har vi alltid hatt to alternativer når babyen blir født, så har det blitt ett av de. Denne gangen har mannen tullet med ett navn hele tiden.. Så jeg sa ta vi måtte finne navnet nå ellers blir hun bare kalt det tullenavnet Får håpe hun passer til navnet sitt ellers så må vi lete i navnbøker igjen Vi har gamle navn på de tre andre så nr 4 må passe i flokken. Hun skal hete Molly .. Hvis ikke vi får høre om mange andre som skal hete det i nærheten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairytales Skrevet 15. mars 2016 #4 Del Skrevet 15. mars 2016 Vi begynte veldig tidlig å snakke om navn, og har vært veldig fram og tilbake. Kjæresten min er ganske kresen og hadde noe å utsette på omtrent alle navnene jeg har foreslått hittil (og det har vært mange!) så til slutt ble vi enige om et vi begge likte godt. Vår snuppe skal hete Marie :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå