Gå til innhold

Hvor mange kjenner noen som heter...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

36 fikk navnet i fjor, så er ikke såå uvanlig. Mange man anser som vanlige navn som færre får i dag.Anonymous poster hash: 3728c...1ad

Hvor har du funnet ut av hvor mange som fikk navnet i fjor? Hadde vært gøy å sjekke ut noen navn :)

Annonse

36 fikk navnet i fjor, så er ikke såå uvanlig. Mange man anser som vanlige navn som færre får i dag.Anonymous poster hash: 3728c...1ad

Hvor har du funnet ut av hvor mange som fikk navnet i fjor? Hadde vært gøy å sjekke ut noen navn :)

http://ssb.no/befolkning/statistikker/navn/aar/2016-01-26?fane=tabell&sort=nummer&tabell=253528

ssb.no/navn har flere ulike tabeller:)

Anonymous poster hash: 3728c...1ad

http://ssb.no/befolkning/statistikker/navn/aar/2016-01-26?fane=tabell&sort=nummer&tabell=253528

ssb.no/navn har flere ulike tabeller:)Anonymous poster hash: 3728c...1ad

Tusen takk :D

Kjenner 3 som heter det og vet om 3 som heter det, vakkert navn :)

Betyr det at du tilsammen bet om 6 stk som heter det?

Hvor i landet bor du?

østlandet, er 3 på min alder,så er det 3 som er på alderen til gutten min

Jeg forbinder det navnet med dyr. I første om gang fugl.

Helt ærlig er jeg ikke så fæn av det navnet, som menneskenavn, på norsk. Syns det klinger bedre på engelsk. Litt for sukkersøtt egentlig :) Men man har forskjellig smak, og hvis man liker et navn bør man bruke det sjøl om det er andre som ikke liker det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...