Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #1 Skrevet 8. mars 2016 Hører en mus som gnafser i ene skuffen. Tørr ikke åpne den i tilfelle den hopper ut. Skal straks på jobb. Hva gjør jeg? Aldri hatt mus inne i huset før. Anonymous poster hash: 55191...163
Nullstress;) Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Sett opp mysefeller i skape e dine. Den må jo ha kommet seg inn i skuffen på ett vis.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Satt opp musefeller og tok en 6-7 stk, ikke kommet noen etter det. Vil ikke anbefale å legge ut gift da de kan dø og råtne i veggen din f.eks så får man en forferdelig stank inne! Anonymous poster hash: b3c86...ce2
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 De kommer sikkert inn ved vannrørene. Har dere bereder i et kjøkkenskap? Vi hadde et bol bak bereder. GRØSS. Ikke mye du får gjort nå. Kjøp feller. Og musesikre hullet der rør kommer inn. Men du må få de ut først da. Vi bor i gammelt hus, trodde jeg skulle stryke med når en mus lista seg over gulvet. Vi ringte rørlegger og han musesikret rørnngangen. Anonymous poster hash: 9af20...15b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Mitt største mareritt.... Anonymous poster hash: abe00...cd8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #6 Skrevet 8. mars 2016 Kanskje en rotte?? Anonymous poster hash: 229f5...623
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Gi den litt ost og be den oppføre seg pent til du kommer hjem igjen. Ingen ville alenehjemmefester. Anonymous poster hash: 704d1...e5c
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 Tusen takk for svar. Vi bor helt nede med sjøen, så er livredd det skal være en rotte... Nå har den hjemmealenefest... Anonymous poster hash: 55191...163
It's all about me Skrevet 8. mars 2016 #9 Skrevet 8. mars 2016 Når mus snike seg inn hos oss stenger vi bare av rommet, fanger den i en stor eske og slipper den ut igjen. Mus er ikke farlig, den er bare livredd og vil bare prøve å rømme fra deg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 8. mars 2016 #10 Skrevet 8. mars 2016 Når mus snike seg inn hos oss stenger vi bare av rommet, fanger den i en stor eske og slipper den ut igjen. Mus er ikke farlig, den er bare livredd og vil bare prøve å rømme fra deg. De er bærere av pest og skadedyr. De trenger bare en halv cm glippe for å komme inn. Hadde jeg hatt mus i skuffene hadde jeg kastet alt som var av mat samt redskaper av tre og plast.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå