Gå til innhold

Herre! Mannen min er så lite praktisk anlagt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tillegg til dårlig planleggings- og gjennomføringsevne, og det hemmer oss sånn! Vi må ha hjelp til alt! Skal nå bytte noe på kjøkkenet, og det er pinlig å se hvor lite mannen min kan og forstår...Han klarer ikke en gang å forklare hva det er han ikke får til når han ringer etter hjelp, så jeg må formulere for ham... Dette bidrar til at jeg ikke føler han er en skikkelig mann, han er så hjelpeløs og tafatt, og jeg blir så lei...😩

Anonymous poster hash: 580e5...876

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er svigerfar og broren til mannen min også, hjelpe meg så hjelpeløse de er.....

Heldigvis arvet min mann de praktiske evnene til svigermor og har i tillegg en teknisk utdannelse så han er veldig handy, flaks for han og flaks for meg ;)

Kan jo ikke annet enn le av svigerfar og svoger, de har hjerte av gull og er fantastiske mennesker på mange måter, men klarer ikke skru opp en hylle engang.

Anonymous poster hash: e03de...87b
Skrevet

Jeg har også en slik mann. Her er det jeg som må gjøre absolutt alt. Flaut og slitsomt

Anonymous poster hash: bd2cb...a3c

Skrevet

Jah,jeg har oppdaget at min samboer også er helt håpløs. Tafatt og lite praktisk anlagt. Det er iblant forferdelig irriterende! Vi skal gjøre litt med huset og jeg vet at enten må jeg begynne selv, så hiver han seg med eller så må jeg mase og mase på ham.

Anonymous poster hash: 4680f...66b

Skrevet

Hva med deg da HI? Hvorfor kan ikke du fikse selv?

Anonymous poster hash: f37f3...367

Skrevet

Samme her. Føler jeg er både mann og dame i forholdet, han er liksom bare ett vedheng :P 

Anonymous poster hash: 5a472...2af
Skrevet

Samme problemet her.. Har derfor en polakk som gjør alt av småjobber for oss, nesten så jeg må ringe han for å skifte lyspærer her hjemme 😳

Anonymous poster hash: 128f1...7a4

Skrevet

Hehe, skjønner frustrasjonen! ;)

Men hva med å bare gjøre det selv? Jeg har byttet ut hele kjøkkenet her nå, revet ned det som var, sparkla, malte, la nytt gulv, lister, benkeplate osv. Og det er ganske digg å se resultatet og vite at dette er det bare jeg som kan ta æren for :D

Anonymous poster hash: fc071...146

Skrevet

Må være slitsomt. Min mann er superpraktisk, mens pappa var helt håpløs. Såvidt han greide å støvsuge....

Du høres praktisk ut, så det veier jo opp noe. Du får sette ham til enklere husarbeid, rydding, støvsuging og barnepass ex.

Pappa gjorde ikke det heller. I ettertid har jeg ofte lurt på om han hadde Asperger....

Anonymous poster hash: e92cb...1d6

Skrevet

Da gjør du det selv!! Det er utrolig mye man klarer hvis man bare prøver! Det finnes mye hjelp på Internett (Google is your friend), spør på byggevarebutikkene når du handler, spør venner og kjente...😊 Det meste kan gjøres selv, bortsett fra elektrisitet og alt som har med vann å gjøre...det kan være greit å ha fagfolk med i bildet da...

Her hjemme har jeg heldigvis en skikkelig handyman, men jeg er også skikkelig handy. Bodde mange år alene, og kan både male, legge gulv, tapetsere, sparkle, sette sammen/skru opp møbler, snekre litt (ikke store prosjekter, det tar mannen), skrur opp lamper (får svigerfar til å koble - elektriker) osv osv...

Det er GØY!! Og veldig tilfredsstillende å få til sånt...😁😄

Anonymous poster hash: ffcb5...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...