Gå til innhold

Hvor tidlig er det mulig å få symptomer?

Anbefalte innlegg

Jeg vet dette er teit, og utallige som sikkert har spurt før - men jeg må bare!

Nå er det 3-4 dager siden vi hadde sex, og utifra en app på mobilen var dette midt i et eggløsningsspenn på 4 dager (hvor det er høy risiko for å bli gravid). Idag har jeg vært helt ekstremt sulten, utenom det vanlige, og er forstoppa så det holder. Istad følte jeg butikken og hyllene hoppa noen etasjer opp og ned når jeg stod og venta, pluss på jobb ble jeg også svimmel, alle farger ble ekstra sterke osv. Dette ligner veldig på sånn jeg var sist jeg var gravid, men det var jo mer uti svangerskapet. Er det virkelig mulig å kjenne gravidsymptomer SÅ tidlig?

Anonymous poster hash: a31b9...4a7

Fortsetter under...

Jeg har hatt allverdens med "symptomer" uten at det har vært noe. Og den måneden jeg faktisk ble gravid så var jeg sikker på at det ikke var blitt noe så da hadde jeg ingen symptomer før to dager før ikm... Det er utrolig hva en kan innbille seg 😝

Vi prøver ikke aktivt nå, så jeg er ikke "innstilt" sånn på å bli gravid, så disse symptomene kom igrunnen helt av seg selv. Og jeg har jo et barn fra før, så jeg vet heldigvis litt hva jeg skal se etter! Hihi

Anonymous poster hash: a31b9...4a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...