Gå til innhold

Større mage dersom morkaken ligger i front?

Anbefalte innlegg

Er 3. gangs gravid og har fått skikkelig stor mage ganske raskt... Denne gangen ligger morkaken i front iflg oul og jeg lurer på om det kan ha en sammenheng?

Har lagt på meg ca 9 kg og er i uke 21 men alt virker å ligge på magen (og i puppene...). Var normalvektig og er nærmere 1,80 cm så opplever ikke å være "stor". Morkakeplassering har vel ingenting med vektoppgang å gjøre...?

Anonymous poster hash: f9079...754

Fortsetter under...

Er 3. gangs gravid og har fått skikkelig stor mage ganske raskt... Denne gangen ligger morkaken i front iflg oul og jeg lurer på om det kan ha en sammenheng?

Har lagt på meg ca 9 kg og er i uke 21 men alt virker å ligge på magen (og i puppene...). Var normalvektig og er nærmere 1,80 cm så opplever ikke å være "stor". Morkakeplassering har vel ingenting med vektoppgang å gjøre...?

Anonymous poster hash: f9079...754

høres ut som det er meg du beskriver hehe. ved tredje er det godt tøyd innvendig, så det vil nok også være grunnen til rask mage osv. morkakens plassering skal ikke ha noe betydning. i følge jordmor.

Anonymous poster hash: ce936...5d0

Annonse

Jeg er i tredje svangerskap nå, kort tid til termin. I dette og første hadde jeg morkake foran, det i midten bak/over. Dette er merkelig nok svangerskapet med minst mage, så stemmer ikke ift min erfaring 😉

Anonymous poster hash: 78b13...f1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...