Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #1 Del Skrevet 7. mars 2016 stokke sin tripp trappstol, med bøyle trodde jeg var fra 6mnd. Men min på snart 7 klarer ikke å sitte i den. eller det går litt, men hun sitter så hengslengt så vi bruker new born setet litt til. får hetta for at hun er treg, selvom helsestasjonen ikke syns det. Men jeg må bare høre her. De var veldig bevisste på at vi ikke skulle øve på å sitte, de må bare finn ut av det selv. Men hun er så fornøyd på magen, så tror hun aldri gidder å prøve å sette seg opp heller. Anonymous poster hash: a92ff...96d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144265020-n%C3%A5r-begynte-deres-barn-og-sitte-p%C3%A5-gulvet-og-tripp-trappstol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utålmidig.no Skrevet 7. mars 2016 #2 Del Skrevet 7. mars 2016 stokke sin tripp trappstol, med bøyle trodde jeg var fra 6mnd. Men min på snart 7 klarer ikke å sitte i den. eller det går litt, men hun sitter så hengslengt så vi bruker new born setet litt til. får hetta for at hun er treg, selvom helsestasjonen ikke syns det. Men jeg må bare høre her. De var veldig bevisste på at vi ikke skulle øve på å sitte, de må bare finn ut av det selv. Men hun er så fornøyd på magen, så tror hun aldri gidder å prøve å sette seg opp heller. Anonymous poster hash: a92ff...96d Alt til sin tid Slik jeg har tolket det med at man ikke skal øve på ditt og datt er at man ikke bare setter de opp uten selv å støtte dem. Jeg følte veldig tidlig at det var naturlig å støtte han opp mens han satt nede. Men selvfølgelig alt med måte! Bruk sunn fornuft. Vi lar dem jo ikke sitte hele dagen. Alle vokser ulikt, min sønn klarte først å sitte selv uten støtte 7-8 mnd. I stol var han vel 8,5 mnd. Da tenker jeg på stol som stokke som ikke støtter så veldig. Men Ikea stolen med putestøtte satt han veldig fint i fra ca 5 mnd. Alt ligger i dem, de må bare knekke koden. Plutselig skjer det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144265020-n%C3%A5r-begynte-deres-barn-og-sitte-p%C3%A5-gulvet-og-tripp-trappstol/#findComment-147774809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå