Gå til innhold

Så rart ... noen som har opplevd liknende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så uvel i ettermiddag. Akutt vondt i halsen og feberen kom i løpet av et kvarter.

Det hele kom som kastet på meg.

Jeg tok to Ibux og et lite glass whiskey (!) og gikk og la meg. Frøs først veldig, så svettet jeg voldsomt også sovnet jeg.

Våknet for en time siden. Føler meg i brukbar form. Har ikke feber og halsen føles bra.

Var ikke det bare utrolig pussig? Jeg var skråsikker på at jeg var i ferd med å bli syk.

Noen som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, hatt det på samme måte et par ganger. Fått kastet noe på meg, vært veldig dårlig form, og like plutselig som det kom så er det borte igjen, alt fra få timer til et døgn.

Kjekt å bli fort ferdig med det, da :D

Anonymous poster hash: 25f2c...7b0
Skrevet

Jeg har hatt det sånn et par ganger etter at jeg har trent for hardt. Mener jeg en gang hørte et kallenavn for det også; "muskelfeber". Du hadde ikke trent mye i forkant?

Hadde du høy feber?

Anonymous poster hash: 51d2e...cf6
Skrevet (endret)

Jeg har hatt det sånn et par ganger etter at jeg har trent for hardt. Mener jeg en gang hørte et kallenavn for det også; "muskelfeber". Du hadde ikke trent mye i forkant?

Hadde du høy feber?

Ikke trent. Bare gått en liten tur i nabolaget slik at Herr Nurk fikk testet skiene sine i en liten bakke sammen med Pappaen sin.

Jeg er litt redusert for tiden, går med krykker på grunn av en skade og har den siste måneden vært langt mer i ro enn det jeg er vant til.

Bare 38,1 i feber, men nok til at jeg følte meg skikkelig sjaber.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Opplevde det samme i fjor. I tillegg klaret jeg ikke å spise og var veldig svimmel. Skjedde på besøk hos en venninne og jeg sovnet på sofaen hennes og sov der i 4 timer. Våknet, spiste og var i form igjen.

Skrevet

Har faktisk opplevd flere ganger at jeg har følt meg i skikkelig dårlig form på kvelden. Har lagt meg på sofaen med klær på + teppe og dyne, og frosset så jeg skalv.....

Helt vanlig form igjen dagen etter... Tror det har vært når jeg har vært litt ekstra sliten...

Anonymous poster hash: 025c5...a5b
Skrevet

Hadde det slik i forrige uke, og kom jammen i meg på nytt dagen derpå og var syk i tre dager.

Skrevet

Hadde det slik i forrige uke, og kom jammen i meg på nytt dagen derpå og var syk i tre dager.

Håper at jeg slipper det, da :)

Skrevet

Hadde du høy feber?

Ikke trent. Bare gått en liten tur i nabolaget slik at Herr Nurk fikk testet skiene sine i en liten bakke sammen med Pappaen sin.

Jeg er litt redusert for tiden, går med krykker på grunn av en skade og har den siste måneden vært langt mer i ro enn det jeg er vant til.

Bare 38,1 i feber, men nok til at jeg følte meg skikkelig sjaber.

Ok, trodde du hadde litt høyere feber ;)

Misforstå meg rett, jeg blir også skikkelig redusert når tempen bikker 38 :Nikke:

Sånn har jeg også opplevd, spesielt om jeg er veldig sliten, men egentlig ikke har hatt tid til å kjenne etter. Plutselig finner kroppen på noe for å roe meg ned. Rare greier, men ikke undervurder kroppens finurlige måter å få deg til å ro`an ;) 

Skrevet

Her hadde datteren i huset det for noen år siden. Feberen gikk rett i taket og hun var skikkelig dårlig. Varte i under 1 døgn (kanskje bare et halvt) og så var det helt blåst bort. Da det ga seg var hun i superform. Synes det var pussig og nevnte det for noen kollega og det viste seg at flere hadde opplevd det. Han ene skulle ut og reise med jobben og var skikkelig dårlige. Var helt sikker på at han måtte avlyse turen, men så våknet han helt frisk neste dag som om han ikke skulle hatt det halve døgnet med sykdom i forkant. Synes det var en pussig sykdom for den var så kort for å være såpass voldsom. 

Anonymous poster hash: 38fc0...9ca
Skrevet

Tusen takk for svar, dere :)

Nattaklem,

MTN <3

Skrevet

Sønnen min har stadig hatt slike akutte "syke kvelder" med lav feber og sykdomsfølelse. Så har han vært bra dagen etter. Jeg har bare tenkt at det antakelig er kroppen som sier litt stopp om den er veldig sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...