Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Jeg har en gutt på 3,5 år som elsker å leke med biler og lego, men som har liten tålmodighet med tegning og puslespill. Jeg ønsker å finne på ting vi kan kose oss sammen med, men sliter med kreativiteten. Anonymous poster hash: da636...727
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Straks 3 her. Hun har ikke tålmodighet til å pusle, tegne ol. Hun leker aller mest med lekekjøkkenet fra IKEA. Har fått et lite bord og stoler til. Vi leker mye med ball, sparker fotball/dribler ol. Sosialt. Hun har fått en koffert med leke-drill, reparerer over alt. Det nyeste er å gi henne en oppvaskbørste, plassere henne foran vasken også "tar hun oppvasken". Jeg setter alt i maskina etterpå, men det veit ikke hun Anonymous poster hash: 607a4...713
Lille krøll Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Min elsker tegning og plastelina. Male med vannfarger. Lego. Ellers alt som har med fysisk bevegelse å gjøre. Lekeslåss og hinderløyper.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 lekekjøkken\butikk Lego Duplo Biler, lastebiler Gårdsdyr Brannmann sam og alt som hører til.. modellleire\play doh Han er glad i å tegne og pussle.. Han har en storebror, som hatet det på den alderen, og ville aldri pussle eller tegne.. Så er rett å slett ikke alle som liker det. Anonymous poster hash: 100f9...c37
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Min gutt er 3,5 år. Vil helst leke roller med meg, så hver dag leker vi kaptein sabeltann, dyrene i hakkebakkeskogen, folk og røvere i Kardemommeby, karius og baktus, brannmann Sam eller Pippi langstrømpe. Vi kan bygge togbane eller lego og leke med det og, eller så maler/tegner vi eller leker med modelleringsleire. Anonymous poster hash: 3e8f8...b88
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Gutt på 3 år. Leke med droner Elektriske bilder/motorsykler Plastelina med plastelina maskiner Leke med ballonger Rolle spill med oss voksne i køysesenga(later som det er en stor båt ) Vi kler oss mye ut å leker superhelter Å sikkert masse mer Anonymous poster hash: dae5a...359
lille +gutt Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 Duplo Togbane Biler, dyr, andre små leker Elsker å vaske hus, skifte på seng, klesvask og handle mat ( måtte det vare hele hans liv) Tegne, plastelina, lekesand Bøker Memospill men vi snakker om bildene Være ute vi er ute hver dag etter barnehagen Kreative arbeid Sang og dans til marcus og martinus Han har en lillesøster på 1,5 de leker med det samme i lag Vi skal bli flinkere på å bake ol ellers bruker vi nesten all tid på dem så vi kan ikke klage
februarprins2013 Skrevet 8. mars 2016 #8 Skrevet 8. mars 2016 Kaptein sabeltann ting Brannmann sam ting Garasje med lyd og bilder er også glad i og puzzle og se på brannmann sam, kan tegne og leke med play doh av og til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå