Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Del Skrevet 6. mars 2016 Hei! Jeg og samboer bestemte oss like før jul for at vi skulle begynne å prøve ganske snart. jeg kuttet ut ppillen og fikk allerede etter 1 mnd en særdeles stabil syklus, som faktisk kom på den 27. dagen, i hver måned frem til nå. Siden vi allikevel har bestemt oss for å snart prøve har vi i perioder droppet annen prevansjon, og jeg vet at vi har hatt sex ca rundt da jeg skulle hatt el, og at det var ubeskyttet. Nå er jeg altså 4 dager over ikm, hadde jeg hatt uregelmessige sykluser lenge etter ppilleslutt hadde jeg ikke vært så tankefull, vet jo at mange bruker lang tid på å stabilisere seg etterpå.. Jeg har tatt flere billigtester, en før ikm (hadde en følelse), en på ikm og en i går 3 dager over. Jeg kan ikke påstå å ha hatt voldsomme symtomer men noen har det vært, blant annet har jeg hatt ganske voldsomme murringer rundt den tiden mensen i utgangspunktet skulle dukket opp, og litt såre nipler noe jeg aldri er plaget med tidligere. (kunne selvfølgelig også vært tegn på at tante rød er på tur, men jeg undres uansett) Siden jeg har testet negativt flere ganger nå har jeg ikke forventninger om å være gravid, men lurer allikevel på om noen har lignende erfaringer? eller ikke har testet positivt før flere dager over ikm, med negative tester tidligere. Ingen tegn til at tanta er på vei verken i går eller i dag. Anonymous poster hash: c6b73...4e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144264911-hva-skjer-4-dager-over-ikm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermiss92 Skrevet 6. mars 2016 #2 Del Skrevet 6. mars 2016 dytt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144264911-hva-skjer-4-dager-over-ikm/#findComment-147772901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå