Gå til innhold

Rosa utflod/slim etter sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel overskriften sier nok sitt, hadde sex i natt. Ikke beskyttet, og jeg tar heller ikke prevensjon lenger pga vi ønsker oss barn nr 2.

Har en som er født i 2015.

Jeg gikk fast på en type p-piller fra sommeren å nå frem til jul, så gikk jeg litt på minipillen, men sluttet for snart 1 mnd siden da jeg blødde av de..

Men hva kommer rosa utflod av ? Er ikke nye

Anonymous poster hash: 652a6...17f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosa utflod kommer av at det er bittelitt blod i den.

Skrevet

Neei ?! Kødder du perfekte mor ?! :o det skjønte jeg jo ikke :P

Seff skjønner jeg såpass..jeg er ikke dum :P men jeg lurte bare på hva det kan skyldes at jeg får en blødning sånn etter samleie ? :P det er noe jeg aldri har opplevd før :P må vel være lov å spørre ? :P

Hi

Skrevet

Får det av og til rett før mensen og har hatt det når jeg var gravid... er vel sensitive slimhinner som gjør det når man er gravid.

Anonymous poster hash: 6cb60...727

Skrevet

Neei ?! Kødder du perfekte mor ?! :o det skjønte jeg jo ikke :P

Seff skjønner jeg såpass..jeg er ikke dum :P men jeg lurte bare på hva det kan skyldes at jeg får en blødning sånn etter samleie ? :P det er noe jeg aldri har opplevd før :P må vel være lov å spørre ? :P

Hi

Herre fred... Hva er dette for en reaksjon på et enkelt og direkte svar på spørsmålet dit HI?

Anonymous poster hash: 77e17...bcd

Skrevet

Du håper vell på graviditet

Anonymous poster hash: 26895...4ba

Skrevet

Sånn får jeg av og til også. Kan være at slimhinnene er litt såre og har bristet et blodkar, Kan komme fra mormunn, kan komme etter litt hard sex. Om det er tett opp til mensen så kan det også komme en liten blødning. Om det er et engangstilfelle så hadde jeg ikke brydd meg, skjer det ofte så hadde jeg bestilt en time hos gynekologen og tatt en sjekk. Om det er lenge siden celleprøve så hadde jeg tatt en celleprøve også.

Anonymous poster hash: 106f0...4f0

Skrevet

Jeg svarte på en ironisk måte som rundt 70% av de andre som svarer her inne gjør, er jo omtrent ikke lov å spørre om en dritt her inne uten at man like så godt kunne skrevet "er du helt dum eller ?!"
Jeg har en unge som er under 1 år en så lenge, så en graviditet er ikke noe jeg er DESPERAT etter enda, hadde selvfølgelig vært koselig, men misforstå meg rett, var igrunn ute etter om dette KAN ha noe med celleforandringer å gjøre ?! Tok en celleprøve for ca 1 år siden, da var alt bra, men har ikke tatt noe etter fødselen, er dette noe jeg burde ?

HI

Skrevet

Jeg svarte på en ironisk måte som rundt 70% av de andre som svarer her inne gjør, er jo omtrent ikke lov å spørre om en dritt her inne uten at man like så godt kunne skrevet "er du helt dum eller ?!"

Jeg har en unge som er under 1 år en så lenge, så en graviditet er ikke noe jeg er DESPERAT etter enda, hadde selvfølgelig vært koselig, men misforstå meg rett, var igrunn ute etter om dette KAN ha noe med celleforandringer å gjøre ?! Tok en celleprøve for ca 1 år siden, da var alt bra, men har ikke tatt noe etter fødselen, er dette noe jeg burde ?

HI

Du trenger ikke å ta en celleprøve fordi du har født. Men fortsetter disse blødningene så er det vanlig prosedyre å ta en celleprøve, selv om det er under 3 år siden sist. Unormale blødninger fra skjeden skal og bør følges opp om det er noe som vedvarer. Bedre å sjekke en gang for mye :)

Skrevet

HI

Du trenger ikke å ta en celleprøve fordi du har født. Men fortsetter disse blødningene så er det vanlig prosedyre å ta en celleprøve, selv om det er under 3 år siden sist. Unormale blødninger fra skjeden skal og bør følges opp om det er noe som vedvarer. Bedre å sjekke en gang for mye :)

Tusen takk, da har jeg igrunn fått svar på det jeg ville :) Skal sjekke opp i det, er faktisk helt enig i at det er bedre å sjekke ting en gang for mye :) 

Skrevet

HI

Tusen takk, da har jeg igrunn fått svar på det jeg ville :) Skal sjekke opp i det, er faktisk helt enig i at det er bedre å sjekke ting en gang for mye :)

Bare hyggelig :) Skal faktisk ta en celleprøve selv neste uke, godt å få det sjekket, ja 😄

Skrevet

Jeg fikk også d etter sex, tok celleprøve å har grad 1 nå som blir godt følgt me på nå. Man kan å få blod etter sex av klamydia, så viss jeg var deg så ville jeg gått å testet meg for alt. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 7378c...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...