Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten hver dag finnes det rosa utfold på papiret når jeg tørker meg . Det er så lite at jeg tenker det er skjør slimhinne som er årsaken Jeg er nå 11 uker på vei.Er det flere som opplever eller har opplevd dette .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjønt det sånn at noen får det uten at noe er galt.

Anonymous poster hash: 526b6...fca

Skrevet

Blør litt mer nå så i morgen blir det privat ultralyd på meg. Vil vite årsaken. Om det er foranliggende morkake eller noe annet .

Skrevet

Er du 11 uker hadde reist på legevakten om du blør mye. Håper det er noe helt uskyldig. tvi tvi!

Skrevet

Trenger ikke noe bind så er ikke mengder. Men er mer enn litt på papiret . Er en del mer og rødbrunt istedenfor rosa. Men ingen smerter og ingen klumper så dette er nok ikke noe farlig. Forrige gang , jeg venter nr 6 nå, så våknet jeg i en blodpøl I uke 13. Foranliggende morkake og alt gikk bra. Han er 17mnd. Men jeg tenker jo på om d kan være ma men ettersom jeg fortsatt har en haug med gravid tegn så tror jeg ikke det er det heller . Men ser i morgen formiddag 😊

Skrevet

Og MA var det. Fosteret døde for 2. 5 uke siden. Når jeg lå med influensa.Er nå på sykehuset for å få hjelp til å få det ut.

Skrevet

Så trist ❤️ tenker på deg 😢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...