Gå til innhold

Hvis jeg tjener 133 prosent ekstra ved helligdager. Hva er da timelønnen min når

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, dette er jo grunnleggende mattekunnskaper!Anonymous poster hash: 0c033...e46

uff, men....du klarte jo ikke engang å svare på spørsmålet!

Det er i alle fall stryk...

Anonymous poster hash: c834f...c3f

Uff, dette er jo grunnleggende mattekunnskaper!Anonymous poster hash: 0c033...e46

Det er i alle fall stryk...

Hvorfor skulle hun svare når HI allerede har fått svar? Kopiere svarene over kan alle gjøre.

Anonymous poster hash: 6ae70...fb1

Annonse

Like fascinerende hver gang voksne mennesker ikke behersker enkel prosentregning.

Anonymous poster hash: 4a931...a3a

Bra at hi kan glede deg litt da

Anonymous poster hash: 00433...2b7

Det er i alle fall stryk...Anonymous poster hash: c834f...c3f

Hvorfor skulle hun svare når HI allerede har fått svar? Kopiere svarene over kan alle gjøre. Anonymous poster hash: 6ae70...fb1

hvorfor ikke holde kjeft om man ikke har noe konstruktivt å komme med!

Like fascinerende hver gang voksne mennesker ikke behersker enkel prosentregning.

Jeg har talldysleksi, kan enkel + og - noe gange og deling i hodet ( men det er lite) eneste prosenten jeg klarer er 50% ellers så blir det bare sånn ca!

Må ofte telle i tiere om det er store tall ( mellom 10 og 99) over det så må jeg sette det opp og se tallene foran meg men ikke alltid det går.

Min datter går nå I 3.kl og så langt har jeg kunnet hjelpe henne med matte men mannen sitter klar til og ta over.

Anonymous poster hash: 3fb09...741

Jeg har talldysleksi, kan enkel + og - noe gange og deling i hodet ( men det er lite) eneste prosenten jeg klarer er 50% ellers så blir det bare sånn ca!

Må ofte telle i tiere om det er store tall ( mellom 10 og 99) over det så må jeg sette det opp og se tallene foran meg men ikke alltid det går.

Min datter går nå I 3.kl og så langt har jeg kunnet hjelpe henne med matte men mannen sitter klar til og ta over.

Anonymous poster hash: 3fb09...741

Dyskalkuli?

Anonymous poster hash: ddcd4...c22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...