Gå til innhold

Svak positiv?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er ny her i forumet. Jeg og min samboer har prøvd i 4 måneder på bli gravid. i går tok jeg en A1 test og fikk en svak rosa strek. Sist jeg var gravid var streken veldig tydelig, så jeg tør ikke helt å stole på denne. Leser jo at en strek er en strek, men huff... jeg tør liksom ikke å håpe for mye heller..:S Hva er deres erfaringer?

Anonymous poster hash: e252c...0dc

Min så sånn ut, tok en bc digital og der sto det gravid 2-3. Så for meg har de testene ofte vært svake uten grunn.

:/ TR kom i dag.... Buhu. Jaja. Nedtelling til neste EL! Håper spiren klamrer seg fast da...

Meg også :-(

Krysser fingrene for oss neste pp :-)

Utrolig kjipt....

Ja, det håper jeg. Man blir jo helt gal av å gå å vente. Lader opp for ny rundt!  hehe

Mannen var litt glad for at vi fikk svar i dag på om den satt eller ikke. Humøret mitt svinger ganske kraftig om dagen mellom el og ikm :P 

Lykke til! Neste gang sitter spiren hos oss begge :)  

Annonse

Annonse

Ååå så heldiiig! Jeg sluttet i begynnelsen av desember. Og er også i pp3 nå og venter TR på onsdag og er så nervøs jeg tror jeg spyr 😂 Jeg spotter ihvertall ikke enda men sikker på det begynner imorgen.. Men har et lite håp allikevel, siden det satt på pp1 sist for tre år siden så håper jeg jo at det ikke tar alt for lang tid nå..

er så nervepirrende å vente! Masse lykke til, håper den sitter nå! 😄

Ventetiden er altfor lang :)!

Takk :-) vi og. Kom masse el tester i posten i dag og fruktbare periode starter i morra! Krysser fingrene.

Lykke til med svangerskapet :-*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...