Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Jeg har til vanlig verdens blideste unge på 8 mnd . Hun smiler og er glad hele dagen, og sutrer aldri. Men nå.... hun gjør ikke annet enn å sutre, grine og "mase"!!!! HELE DAGEN. Og hun sover dritt dårlig også. Slik har det vært nå i ca 5-6 dager. Nye faktorer i livet hennes; hun har begynt å reise seg opp etter ting(og faller mer enn vanlig), og hun har skikkelig kul nede i munnen, og jeg skimter to hvite streker rett under huden som kan tyde på at begge tennene nede kommer nå omtrent samtidig. Men skal dette ta en uke??? Vanlig at baby er slik en uke eller mer pga tenner?? Anonymous poster hash: a32a2...108
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Helt vanlig 😃 Anonymous poster hash: 490b8...784
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Jeg har til vanlig verdens blideste unge på 8 mnd . Hun smiler og er glad hele dagen, og sutrer aldri. Men nå.... hun gjør ikke annet enn å sutre, grine og "mase"!!!! HELE DAGEN. Og hun sover dritt dårlig også. Slik har det vært nå i ca 5-6 dager. Nye faktorer i livet hennes; hun har begynt å reise seg opp etter ting(og faller mer enn vanlig), og hun har skikkelig kul nede i munnen, og jeg skimter to hvite streker rett under huden som kan tyde på at begge tennene nede kommer nå omtrent samtidig. Men skal dette ta en uke??? Vanlig at baby er slik en uke eller mer pga tenner?? Anonymous poster hash: a32a2...108 Det var vanlig med minst fire uker per tann. Noen overlappet heldigvis. Fikk en helt ny unge da siste tann kom da han var to. Sov plutselig hele natta og var blid. Yngste vet jeg ikke helt, for på grunn av RSvirus og ørebetennelse var han sint og sur frem til han var tre år.. Anonymous poster hash: 07e94...315
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 stakkars unge som har deg til mor, hun er LITEN Anonymous poster hash: 541b7...581
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 stakkars unge som har deg til mor, hun er LITEN Anonymous poster hash: 541b7...581 Haha Vet du, hun er verdens heldigste og lykkeligste baby Jeg forstår at du prøver å få meg irritert, usikker eller trist, men det går dessverre ikke, for jeg er veldig trygg i min mammarolle. Og det ER helt lov å være frustrert eller klage på et anonymt forum når babyen plutselig endrer atferd og krever veldig mye en periode Det sier ingen ting om mine morsegenskaper eller noe om at det er synd på babyen (utover at hun har noen plager nå). Men hver så snill å ikke fortsett med slike kommentarer her inne i kveld... man vet aldri hvem man snakker til, og kanskje er den neste du slenger med leppa til en kvinne som faktisk føler seg usikker eller som har det dårlig. Det ville være veldig leit om hun fikk en enda dårligere kveld eller en knekk bare fordi du har behov for å rakke ned på noen i kveld. HI Anonymous poster hash: a32a2...108
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 stakkars unge som har deg til mor, hun er LITENAnonymous poster hash: 541b7...581 Haha Vet du, hun er verdens heldigste og lykkeligste baby Jeg forstår at du prøver å få meg irritert, usikker eller trist, men det går dessverre ikke, for jeg er veldig trygg i min mammarolle. Og det ER helt lov å være frustrert eller klage på et anonymt forum når babyen plutselig endrer atferd og krever veldig mye en periode Det sier ingen ting om mine morsegenskaper eller noe om at det er synd på babyen (utover at hun har noen plager nå). Men hver så snill å ikke fortsett med slike kommentarer her inne i kveld... man vet aldri hvem man snakker til, og kanskje er den neste du slenger med leppa til en kvinne som faktisk føler seg usikker eller som har det dårlig. Det ville være veldig leit om hun fikk en enda dårligere kveld eller en knekk bare fordi du har behov for å rakke ned på noen i kveld. HI Anonymous poster hash: a32a2...108 [/ Du skriver jo som om hun er sur og plagsom med vilje liksom, til bry for deg. Du kunne vinklet det som at du merket at hun var plaget med noe og syntes synd på henne, istedenfor deg. Litt lettere å se på deg som god mor da. Bare et tips til senere. Anonymous poster hash: 380a2...f07
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 Ungen min var sånn mer eller mindre konstant i 3 måneder mens han fikk noen tenner, første måneden var verst! Ble bedre når de første kom igjennom og barnet forsto at smertene gikk over. Anonymous poster hash: e7a4c...a19
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 Ungen min var sånn mer eller mindre konstant i 3 måneder mens han fikk noen tenner, første måneden var verst! Ble bedre når de første kom igjennom og barnet forsto at smertene gikk over. Anonymous poster hash: e7a4c...a19 Off... jaja, håper de kommer snart.Synes ikke den dentoxen hjelper noe særlig heller for å være ærlig... er så fryktelig slitsomt for alle å ha det slik... føler ikke jeg har overskudd til noe som helst om dagen. HI Anonymous poster hash: a32a2...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå