Gå til innhold

Skolesekk 1.klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange liter pleier skolesekken i første klasse  å romme? 

Anonymous poster hash: 72b47...7ea
Skrevet

Hvis jeg husker riktig er Beckmann sine 22 liter. Tror 90% av de i første klasse her har den type sekk.

Skrevet

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 72b47...7ea
Skrevet

MEN hvis du kan unngå beckmann, så anbefaler jeg det. Sekken har en kjempehøy egenvekt mht hva det er sunt for barnet å bære.

Sjekk heller ut Osprey eller lignende. Det koster faktisk ofte mindre og sekkene er mye lettere.

Anonymous poster hash: b61a5...dbf
Skrevet

MEN hvis du kan unngå beckmann, så anbefaler jeg det. Sekken har en kjempehøy egenvekt mht hva det er sunt for barnet å bære.

Sjekk heller ut Osprey eller lignende. Det koster faktisk ofte mindre og sekkene er mye lettere.

Anonymous poster hash: b61a5...dbf

Helt enig med anonym her. Det er en tung sekk, og når den i tillegg er fylt med bøker, mat og drikke kan den bli fryktelig tung. Min førsteklassing sliter innimellom når hun bærer den.

Skrevet

Vi er fornøyd med Beckmann-sekken. Nesten alle har de sekkene i første klasse her. Praktiske rom, og særlig praktisk med regntrekk som sitter fast, det har f.ex ikke Bergans-sekkene. Da blir trekket lett borte.

Anonymous poster hash: 7abe8...623

Skrevet

Vi har hatt Beckmann og Troll 22 liter og er veldig fornøyde med begge. Eneste grunnen til at vi byttet til Troll til mini var at Beckmann har veldig tydelig jente og gutte farger (gjerne med tilhørende flammer, monstertruck, dinosaurer på de i sort, blått, grått og prinsesser, hunder, og feer på de i rosa og lilla) og det ville ikke jenta ha

Anonymous poster hash: bc05f...6fd
Skrevet

MEN hvis du kan unngå beckmann, så anbefaler jeg det. Sekken har en kjempehøy egenvekt mht hva det er sunt for barnet å bære. Sjekk heller ut Osprey eller lignende. Det koster faktisk ofte mindre og sekkene er mye lettere. Anonymous poster hash: b61a5...dbf

Signerer.

Det er heller ikke positivt at 90% har samme merke og tre fire i hver klasse har samme design også.

Vi kjøper bare Bergans.

Utrolig slitesterke sekker som er mye lettere å bruke pga glidelås istedenfor snor. I tilegg er de ikke like barnslige slik at behovet for å bytte ikke kommer like fort.

Skrevet

MEN hvis du kan unngå beckmann, så anbefaler jeg det. Sekken har en kjempehøy egenvekt mht hva det er sunt for barnet å bære. Sjekk heller ut Osprey eller lignende. Det koster faktisk ofte mindre og sekkene er mye lettere. Anonymous poster hash: b61a5...dbf

Signerer.

Det er heller ikke positivt at 90% har samme merke og tre fire i hver klasse har samme design også.

Vi kjøper bare Bergans.

Utrolig slitesterke sekker som er mye lettere å bruke pga glidelås istedenfor snor. I tilegg er de ikke like barnslige slik at behovet for å bytte ikke kommer like fort.

Hvis de sitter godt på ryggen... Vi prøvde bergans på vår 1.klassing, men uansett justeringer satt ikke selene på skuldrene, så vi endte opp med beckmann. Hørt om flere andre som har hatt samme erfaring.

Anonymous poster hash: 76deb...d89

Skrevet

MEN hvis du kan unngå beckmann, så anbefaler jeg det. Sekken har en kjempehøy egenvekt mht hva det er sunt for barnet å bære. Sjekk heller ut Osprey eller lignende. Det koster faktisk ofte mindre og sekkene er mye lettere. Anonymous poster hash: b61a5...dbf

Signerer.

Vi kjøper bare Bergans.

Hvis de sitter godt på ryggen... Vi prøvde bergans på vår 1.klassing, men uansett justeringer satt ikke selene på skuldrene, så vi endte opp med beckmann. Hørt om flere andre som har hatt samme erfaring. Anonymous poster hash: 76deb...d89

Jøss, sitter supert på mine tre.

Anonymous poster hash: 9f2c9...ee1

Skrevet

Signerer.

Vi kjøper bare Bergans.

Hvis de sitter godt på ryggen... Vi prøvde bergans på vår 1.klassing, men uansett justeringer satt ikke selene på skuldrene, så vi endte opp med beckmann. Hørt om flere andre som har hatt samme erfaring. Anonymous poster hash: 76deb...d89
Jøss, sitter supert på mine tre.

Anonymous poster hash: 9f2c9...ee1

Så bra☺ Det viser vekk bare hvor viktig det er å prøve sekken før man kjøper og ikke bestemme seg på forhånd.

Anonymous poster hash: 76deb...d89

Skrevet

http://mx-sport.no/skolesekk-xo-20-offroader

Våre barn har brukt denne typen Bergans sekker. Vi har vært utrolig fornøyde. Det er ingen bånd som må åpnes for å legge bøker nedi. Den står ganske godt på gulvet når den lenes mot noe. Den har kun glidelås å lukke, ingen snor eller klips. Den er lett og sitter godt på ryggen. Kvaliteten er også super, ser ikke slitt ut tross daglig bruk i flere år. Ikke koster de mye på XXL sommeren før skolestart, heller.

Anbefales :)

Anonymous poster hash: 0f7a4...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...